Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه مراسم رونمایی از نخستین دستگاه تولید پلاک تحت شبکه در مرکز تعویض پلاک چیتگر اظهار کرد: در سال ۹۹ ما بیش از ۵۲ میلیون خدمت به مردم در حوزه راهور ارائه کردیم. یکی از خدماتی که پلیس راهور انجام می‌دهد شماره‌گذاری است و سالانه ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار شماره‌گذاری در کشور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از این شماره‌گذاری در خودروها و موتورسیکلت‌های نوپلاک و بخشی هم انتقال است.

او ادامه داد: از سال ۸۴ تولید پلاک‌ها وابستگی خارجی داشته و توسط کشور آلمان و لهستان انجام می‌شد. تقریبا برای هر دستگاهی ۸۰ هزار یورو هزینه می‌کردیم. با تلاشی که توسط متخصصان جوان انجام شد، اولین دستگاه تولید پلاک صد درصد ایرانی متکی بر دانش و بدون مهندسی معکوس ساخته شد. این دستگاه در مرکز چیتگر استفاده شد و بعد از انجام مراحل آزمایشی به اندازه کافی در اختیار سراسر کشور قرار خواهیم داد.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: تولید این دستگاه‌ها در داخل کشور، گذشته از مزایایی که در بحث جلوگیری خروج ارز از کشور دارد، سبب خواهد شد که زمان نقل و انتقال وسایل نقلیه را به حداقل ممکن برسانیم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: این دستگاه نقش بسیار مهمی در سرعت نقل و انتقال دارد و دیگر نیازی به پست کردن نیست و کار هر شهر در همان‌جا انجام می‌شود. امروز به بهانه این دستگاه، از این مرکز بازدید کردیم و متوجه شدیم که مردم رضایت‌مندی خوبی از آن داشتند. هرچند ۲ ماه و نیم تعطیلی داشتیم و بعد از آن هم با ۵۰ درصد ظرفیت، فعالیت انجام شد که باعث شد کمی عقب‌ماندگی داشته باشیم.

او افزود: سیستم نوبت‌دهی اینترنتی از برج ۹ تاکنون بیش از ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار نوبت به مردم داده است. در صد درصد استان‌ها این سامانه فعال است و در ۹۰ درصد استان‌ها به خوبی کار می‌کند. ۱۰ درصد از شهرها بین ۳ تا ۴ روز عقب‌ماندگی دارند که امروز ابلاغ کردیم تا همکاران با سرعت بیشتری کار را انجام دهند.

سردار هادیانفر درباره سند رسمی خوردوها گفت: مردم بسیاری از شناخته شدن برگه سبز به عنوان سند رسمی تشکر کردند. برگه سبز هزینه و زمان را برای مردم کاهش خواهد داد که موضوع مهمی است.
 

کد خبر 635122 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر تعويض پلاك

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر تعويض پلاك پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

 به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور اظهار کرد: از 24 اسفند تا 8 فروردین متاسفانه 452 فقره تصادف فوتی در جاده‌های کشور رخ داده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور افزود: همچنین 11 هزار و 600 تصادف جرحی هم در همین بازه زمانی ثبت شده است.

وی گفت: بیشترین ترددها و یا همان بیشترین سفرهای نوروزی به ترتیب در روزهای هفتم و چهارم فرودین و همچنین در 29 اسفند انجام شده است.

تغییر مسیر "اچ‌سی‌کراس" راننده "پراید" را به کام مرگ کشاند

شیرانی خاطرنشان کرد: بیشترین انباشت مسافران در استان مازندران با 320 هزار خودرو، گیلان با 215 هزار خودرو و خراسان رضوی با 100 هزار خودرو تا به امروز بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در پایان از کاهش 4 درصدی سفرهای نوروزی خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش جرایم رانندگی
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
  • ۷۰ درصد تصادفات فوتی استان اصفهان ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است
  • اوجی: پالایشگاه جمع آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران افتتاح می‌شود
  • کاهش ۴ درصدی سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۴ درصدی سفرهای نوروزی/ وقوع ۴۵۲ تصادف فوتی
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن