Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حامد جولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت:تیم پاورلیفتینگ بانوان استان کردستان با ۱۴ ورزشکار و با مربیگری "مریم آهنی" و سرپرستی "پریا سهرابی" در اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان کشور حضور پیدا کردند و با کسب ۶ مدال رنگارنگ عنوان نایب قهرمانی رده سنی پیشکسوتان را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جولایی افزود:در رده سنی نوجوانان کیژان انصاری به نمایندگی از استان کردستان در وزن ۵۲ کیلوگرم موفق به کسب جایگاه سوم و نشان برنز شد.

او اظهار داشت:مرضیه فرهمندی دیگر نماینده کردستان در دسته ۷۶ کیلوگرم رده سنی جوانان با ایستادن بر سکوی نخست صاحب گردن آویز زرین طلا شد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان افزود:در نتایج پایانی رده پیشکسوتان وزن ۷۶ کیلوگرم، گلبهار غلام ویسی ورزشکار شایسته کردستان توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و صاحب نشان طلا شود.

جولایی بیان کرد:سیده خدیجه هاشم نیا در وزن ۶۳ کیلوگرم نایب قهرمان شد و مدال نقره را به گردن انداخت.

او گفت:در نتایج اوزان ۸۴ و ۸۴+ کیلوگرم رده پیشکسوتان بیان خسروی و ماریا پوریان ۲ نشان برنز را برای استان کردستان به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاورلیفتینگ قهرمانی کشور کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره

کاوه شیزرادی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بعد از ۹ سال وقفه، پنج هزار نفر برای انجام حج عمره راهی سرزمین وحی می‌شوند که سهم کردستان ۲۵۵ نفر است.

به گفته مدیر کل حج و زیارت  استان کردستان با اشاره به اینکه اولین کاروان استان از سنندج امروز عازم سرزمین وحی شدند، گفت: دو کاروان دیگر از شهرهای سقز و بانه نیز فردا عازم این سفر معنوی می شوند.

وی مدت اقامت زائران حج عمره را ۱۰ روز خواند و افزود: زائران ۵ روز در مکه و ۵ روز در مدینه حضور خواهند داشت. 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی