Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی زندیه وکیلی، ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: اعتبارات عمرانی پیشران پروژه‌های عمرانی است و در این دوره با اینکه وضعیت اعتباری کشور و استان قابل توجه نبود اما اقدامات شاخصی صورت گرفت به طوری که بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی در دو سال و نیم گذشته احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲۲ هزار واحد مسکن شهری در قالب اقدام ملی مسکن کارسازی شده است و خوشبختانه در این حوزه به ویژه در شهرهای اراک و ساوه مشکل جدی چندین ساله با حمایت‌های مسئولین ارشد استان حل شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی تصریح کرد: ساخت سه هزار واحد مسکن محرومین نیز از دیگر اقدامات شاخص در این حوزه بوده است.

زندیه وکیلی عنوان کرد: ساخت ده‌ها مدرسه و سالن ورزشی با اعتبارات دولتی و کمک خیرین، ایجاد ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در روستاها و… از پروژه‌های ورزشی بوده است.

وی اظهار کرد: در حوزه راه نیز تکمیل راه اراک - فرمهین، بهسازی محور اراک-خمین، بهسازی راهجرد - آشتیان، تکمیل کمربندی ساوه، افتتاح راه خمین به قورچی باشی، بهسازی راه اراک - کمیجان از پروژه‌های شاخص بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی اظهار کرد: افتتاح بیمارستان سوانح و سوختگی اراک، بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی خمین، در حال ساخت بودن بیمارستان ولیعصر، ساخت جایگزین بیمارستان زنان و زایمان طالقانی از جمله اقدامات شاخص حوزه درمانی و همچنین جنگل کاری ۲ هزار هکتاری منطقه چپقلی، جنگل کاری ۴۰۰ هکتاری سرسختی شازند، افتتاح پارک آبخیزداری دره گردو از اقدامات انجام شده در حوزه آبخیزداری بوده است.

زندیه وکیلی در پایان بیان کرد: ابلاغ طرح جامع اراک بعد از ۱۷ سال، احداث ۳۵۰ هکتار فضای سبز در شهر، اقدامات شاخص مربوط به سیل سال ۹۸ و زلزله کرمانشاه، مدیریت بیماری آنفلوآنزای پرندگان، آبرسانی به روستاها و شهر خمین، اجرای رینگ شمالی و جنوبی اراک، پروژه آبرسانی به تفرش، اجرای ۲۰ کیلومتر از پروژه آبرسانی به ساوه، اجرای ۹۹ درصدی پروژه فاضلاب اراک، جمع آوری بهداشتی پسماند عفونی در اراک، ایجاد کتابخانه و فرهنگسرا در برخی شهرستان‌های استان، فعال شدن بیش از ۱۰۰ معدن غیرفعال در استان، افتتاح بیش از ۵۰ پروژه گردشگری در استان، ایجاد بیش از ۳۰ خانه بوم گردی در استان از دیگر اقدامات شاخص در حوزه عمرانی در استان بوده است.

کد خبر 5340558

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی زندیه وکیلی ساوه اراک آشتیان تفرش خمین طرح اقدام ملی مسکن استانداری مرکزی ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه پمپ بنزین قوه قضاییه واکسن کرونا عکس استانها اردبیل گرگان ایلام اقدامات شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقادقرارداد تسهیلاتی ۳۳۵ هزار و ۳۷۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در بانک مسکن در راستای قانون جهش تولید مسکن در کشور با مشارکت مردم تا پایان سال ۱۴۰۲

امتداد -دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلاتی ۳۳۵ هزار و ۳۷۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در قالب ۵۲ هزار و ۱۴۸ پروژه با اعتباری نزدیک به ۱۵۱ همت تا پایان سال ۱۴۰۲در بانک مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به نقش و جایگاه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در جهش تولید مسکن در کشور، از انعقاد قرارداد تسهیلاتی ۳۳۵ هزار و ۳۷۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در قالب ۵۲ هزار و ۱۴۸ پروژه با اعتباری نزدیک به ۱۵۱ همت تا پایان سال ۱۴۰۲در بانک مسکن خبر داد.

وی گفت: صنعت ساخت و ساز به عنوان یکی از مهمترین پیشران‌های اقتصادی، نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه اقتصادی کشور، رونق صنایع وابسته و در نتیجه افزایش اشتغالزایی دارد. پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن به عنوان پروژه‌ عظیم ساخت و ساز در کشور که همزمان با آغاز به کار دولت سیزدهم به اجرا درآمد؛ تاثیر مهمی بر بازار مسکن دارد. از این رو بانک مسکن به عنوان بانک عامل دولت در حوزه مسکن، نقش پررنگی در اجرای این طرح و پیشبرد به هنگام و موثر آن ایفا می‌کند.

دکتر حسینی ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن از جمله طرح‌هایی است که تولید مسکن در آن با مشارکت مردم صورت می‌گیرد و می‌توان این طرح را نمونه‌ای بارز شعار سال ۱۴۰۳مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی) دانست. در این طرح، بخشی از زمین‌ها جهت خانه سازی به سازندگان واگذار می‌شود. همچنین تسهیلات ساخت نیز به عنوان مشوق به سازندگان اعطا می شود تا حضور جدی در عرصه ساخت و ساز انبوه داشته باشند که این هم به نوعی، زمینه مشارکت متخصصان بخش خصوصی و مردم در پیشرفت پروژه‌های عظیم ساختمانی و تولید مسکن کشور را فراهم می سازد.

وی افزود: بانک مسکن با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و در راستای عمل به شعار “جهش تولید با مشارکت مردم”، علاوه بر تدوین و اجرای سیاست‌های اعتباری مرتبط با نیازها و امکانات جامعه و صنعت ساخت و ساز، خود نیز با تمام توان، آماده ارائه خدمات می باشد. این بانک تخصصی می‌کوشد تا با بهره‌گیری از ظرفیت های مالی و مهندسی و تجارب ارزشمند سرمایه انسانی خود، با تغییرنگرش به سوی شهرسازی شایسته برای مردم شریف ایران و هدفگذاری ساخت یکصد هزار واحد مسکونی استاندارد و باکیفیت، منشاً تحولی عظیم در بخش مسکن کشور باشد

دکتر حسینی در سخنان خود گفت: بانک مسکن، از ۱۵۱همت قرارداد تسهیلاتی منعقده ، تا پایان سال ۱۴۰۲مبلغ ۸۵ همت آن را به پروژه ها تزریق نموده است و با تمام قوا در تداوم این روند تلاش می نماید

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • انعقادقرارداد تسهیلاتی ۳۳۵ هزار و ۳۷۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی در بانک مسکن در راستای قانون جهش تولید مسکن در کشور با مشارکت مردم تا پایان سال ۱۴۰۲
  • گناباد در حوزه نهضت ملی مسکن در جایگاه برتر خراسان رضوی قرار دارد
  • شبانه روزی شدن فعالیت کارگاه‌های طرح اقدام ملی مسکن در مرکزی