Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@11:01:13 GMT

آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۰۱۲۳

آخرین وضعیت لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس

«ابوالفضل ابوترابی» نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست غیرعلنی صبح امروز (یکشنبه 9 آبان) که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان امور اسخدامی برگزار شد، گفت: مباحث مطرح شده در نشست غیرعلنی صبح امروز بیشتر پیرامون طرح‌های افزایش حقوق، مالی و بودجه‌ای بود.

وی با بیان اینکه بحث‌های مطرح شده در این نشست در حد کلیات بود و وارد مصادیق نشدیم و صرفاً موضوع هماهنگی مجلس و دولت برای نهایی کردن بودجه 1401 مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوترابی درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان و میزان اعتبارات اختصاص یافته برای اجرایی کردن این لایحه گفت: بحث اعتبارات 25 هزار میلیاردی برای اجرای طرح که از سوی برخی نمایندگان مجلس مطرح شده صرفاً در حد پیشنهاد است و چنین چیزی در صحن مصوب نشد و در این رابطه مقرر شد با ارجاع لایحه رتبه‌بندی به کمیسیون آموزش و برگزاری جلسه مشترک این کمیسیون با رئیس سازمان برنامه و بودجه، براساس آیین‌نامه اقدام کنند.

اظهارات ابوترابی مبنی بر عدم وجود مصوبه برای اختصاص اعتبار 25 هزار میلیاردی برای اجرای لایحه رتبه‌بندی در شرایطی است که رئیس کمیسیون آموزش از موافقت ضمنی «مسعود میرکاظمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه با اجرای رتبه‌بندی تا سقف 25 هزار میلیارد تومان خبر داده است.

۲۳۲۱۹

کد خبر 1568792

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم معلم معلمان لایحه رتبه بندی رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره بار مالی بودجه و خلق نقدینگی و اختلاف بین مجلس و دولت، ما در مرحله رسیدگی بودجه در مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم ولی نهایتاً آنچه ابلاغ شد متن مورد توافق دولت و مجلس است و آنچه که هم‌اکنون به صورت قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد نظرات دولت را به شکل حداکثری تامین کرده است.

 

وی افزود: امروز آیین نامه مهم بودجه ۱۴۰۳ یعنی حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد.

 

وی گفت: بودجه‌ای که دولت ارائه کرده فاقد کسری بودجه و قابل اجرا است و کسری بودجه پنهان عملا در قانون بودجه ۱۴۰۳ وجود ندارد و مطمئن هستیم که این قانون امسال بسیار راحت‌تر از سال‌های گذشته اجرایی خواهد شد.

 

منظور بیان کرد: بر اساس گزارش بانک مرکزی میزان تخصیص ارز برای واردات خودرو رشد قابل ملاحظه‌ای دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • تخصیص بیشترین ارز برای واردات خودرو و قطعات
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است/ بیشترین تخصیص ارز برای واردات خودرو و قطعات صورت گرفته است +فیلم
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران
  • تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات و رتبه‌بندی ناشران سازمان بورس اصلاح می‌شود