Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه نخست دیدار تیم فوتبال امید کشورمان مقابل تاجیکستان در مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با پیروزی شاگردان مهدوی کیا به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال زیر 23 سال تاجیکستان و ایران از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) در چارچوب مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در ورزشگاه مرکزی دوشنبه به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود ایران خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسین سلمانی در دقایق 13، 19  و 44 هر 3 گل شاگردان مهدوی کیا را به ثمر رساند.

تیم فوتبال امید کشورمان در این دیدار با ترکیب رضا کاخ‌ساز، یونس اکبرپور، میلاد کر، سامان فلاح، مهدی هاشمی‌نژاد، محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی، حسین نخودکار، مهدی لموچی، امیرعلی صادقی و سبحان خاقانی به میدان رفت.

مصدومیت بازیکن تیم امید از ناحیه دستگزارش النهار از شکست تیم امید لبنان برابر ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال امید فوتبال تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ طلا در انتظار شاگردان رنگرز

پویا دادمرز، ناصر علیزاده و امین میرزازاده فرنگی‌کاران وزن‌های ۵۵، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به فینال پیکارهای قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله مقدماتی و نیمه نهایی پنج وزن نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با فینالیست شدن سه نماینده ایران به پایان رسید. در این مرحله پویا دادمرز، ناصر علیزاده و امین میرزازاده با شکست حریفان خود به دیدار نهایی رسیدند.

نتایج کامل نمایندگان ایران به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره‌جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده‌بندی رفت. محمدی در این دیدار به مصاف هادونگ تان از چین می‌رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی‌محمد ال‌عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال‌های طلای جهان از قرقیزستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با ابراگیم ماگومدوف قهرمان آسیا از قزاقستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر یک آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه یک بر یک از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار به مصاف میان نورسلطان تورسینوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام‌جان رحمت‌اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت.

منبع: ایرنا کد خبر 744853

دیگر خبرها

  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| ساروی، گرمسیری، رستمی و اسماعیلی به فینال رسیدند
  • ۳ طلا در انتظار شاگردان رنگرز
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ 3 ایرانی در فینال، 2 نفر در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ سه طلا در انتظار شاگردان رنگرز
  • پیروزی فرنگی‌کاران ایران در دور نخست قهرمانی آسیا
  • خلاصه بازی آرسنال و استون ویلا + فیلم
  • البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!