Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@06:52:36 GMT

پدافند اکسون را سرنگون کرد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۰۷۲۰

پدافند اکسون را سرنگون کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم های رعد پدافند هوایی تهران و اسکون از ساعت ۱۷:۳۰ در تالار آزادی مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۷۰ بر ۶۱ به سود پدافندی ها خاتمه یافت.

پدافند در این دیدار و در کوارترهای اول و دوم با نتایج ۱۸ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۸ از رقیب خود پیش افتاد اما کوارتر دوم را اکسون با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود خود خاتمه داد، کوارتر چهارم نیز با نتیجه ۲۱ بر ۲۱ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی تهران در دیداری قبلی خود نیز در دیداری غیرقابل پیش بینی با نتیجه ۷۱ بر ۶۶ تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد را شکست داده بود.

رقابت های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می شود که در گروه الف بسکتبال تیم های شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم های شیمیدر قم، مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال اکسون تیم بسکتبال پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال

مرحله سوم رقابت‌های لیگ دسته یکم (ملی) بسکتبال آقایان در گروه R به مدت سه روز به میزبانی استان کردستان برگزار می‌شود.

 مرحله سوم مسابقات لیگ دسته یک (ملی) بسکتبال آقایان با شرکت ۱۶ تیم در چهار گروه برگزار می‌شود و در پایان هشت تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

این رقابت‌های در گروه R از عصر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در شهر سنندج و در سالن آزادی آغاز و تا روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین رقابت‌های مرحله حذفی (۱/۴) لیگ بسکتبال جوانان بانوان کشور به صورت رفت و برگشت از روز ۲۹ فروردین ماه در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • بسکتبال آبادان نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرد
  • فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد
  • رعد پدافند هوایی و مس رفسنجان به لیگ دسته یک سقوط کردند
  • لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک
  • سقوط رعد و مس رفسنجان به لیگ دست یک بسکتبال
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • سوناک: جت‌های انگلیسی تعدادی از پهپادهای ایران را سرنگون کردند
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال
  • شکست تیم بسکتبال ذوب آهن تیم مقابل کاله مازندران