Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در دیدار مدیرکل و کارکنان سازمان پدافند غیر عامل استان کرمانشاه گفت: تقویت دانش بومی برای برون رفت از مشکلات در حوزه‌های مختلف ضرورت دارد.

او افزود:استقلال با شعار درست نمی‌شود، با کار به دست می‌آید و اگر استقلال می‌خواهیم باید عمیق فکر کنیم و در کار‌ها صداقت داشته باشیم و از دانش بومی و مدیریت‌های متخصص و متعهد بهرمند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: استقلال و خود کفایی همواره مورد تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری است که امروز در دنیا مطرح هستیم و این موقعیت هزینه دارد و باید هزینه‌ها را با آگاهی، صداقت، کار علمی و با پشتوانه تعهد و تخصص ایرانی انجام دهیم.

علما با اشاره به مشکلات اخیر سوخت در کشور بیان کرد: ممکن است مشکلات سوخت برای برق، آب، گاز و … ایجاد شود و باید مجهز باشیم و با علم روز به مقابله با تهدیدات بپردازیم.

او در خصوص اهمیت صرفه‌جویی حامل‌های انرژی توسط مردم و ضرورت فرهنگ سازی در این زمینه اظهار داشت: باید مصرف مردم را مدیریت کنیم، استقلال با شعار درست نمی‌شود و باید برای مشکلات کشور جایگزین داشته باشیم و بیشتر به فکر آینده باشیم و باید سیستم‌های ما بومی شوند و اگر از تکنولوژی بومی استفاده کنیم و وابسته به دیگران نباشیم آینده کشور را تضمین کرده‌ایم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مشکلات جامعه، گفت: با شعار کار درست نمی‌شود و باید با مدیریت علمی و بهینه و بومی مشکلات حل شود و برنامه‌ها این باشد که مخصوصاً در کار‌های بزرگ تخصص و تعهد در کنار یکدیگر باشند و با پیش بینی مشکلات، قبل از وقوع آنها، مشکلات و تنگنا‌ها را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه دانش بومی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، روزهای ۲ شنبه هر دو هفته یکبار و در قالب سامانه‌های ۱۹۷ و ۱۴۷ با عموم شهروندان، کارکنان، پیشکسوتان و … دیدار کرده و ضمن رسیدگی به مشکلات آنها در حوزه انتظامی، پیشنهادات و انتقادات آنان را نیز دریافت و در راستای بهبود و ارتقا عملکرد انتظامی استان مورد بررسی قرار خواهد داد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده جلسه ملاقات مردمی فرمانده انتظامی استان از ساعت ۹ صبح آغاز و تا حوالی ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.

در همین راستا جلسه ملاقات مردمی سردار حاجیان رئیس پلیس استان فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت در مجتمع خدماتی رفاهی پردیس انتظامی به آدرس میدان فردوسی ابتدای خیابان دلگشا برگزار می‌شود.

کد خبر 6084591

دیگر خبرها

  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • «مراکز نوآوری» اولین حلقه زنجیره زیست بوم و فناوری/ رشد اقتصاد در گرو مسیر تکنولوژی است 
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی
  • سپاه پاسداران از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است
  • تغییر سبک زندگی راه برون رفت از شیوع سرطان
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان