Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی مجلس:

باید در قسمت های حساس و تأسیسات حیاتی خود دائم تغییراتی ایجاد کنیم/بسیاری از کارشناسان و کارکنان آژانس بین المللی انرژی اتمی از اتباع اسرائیل هستند/آژانس انرژی اتمی برای کشوری مثل ایران قابل اعتماد نیست

فریدون عباسی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون انرژی اظهار داشت: نتایج بازرسی‌های بازرسان آژانس بین المللی در بستری بارگزاری می‌شود که خبرگان مورد تایید آژانس به آن دسترسی دارند که عمدتاً ملیت غربی دارند بنا براین تاکید بر این است که همه جا مورد بازرسی رسمی قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: باید این را در نظر داشته باشیم هر گونه اطلاعاتی از کشور خارج شود می تواند برای دشمنان ما مورد استفاده قرار گرفته و حاوی پیام هایی برای آنها باشد،و اتفاقی که برای نطنز افتاد رخ دهد،لذا باید در قسمت های حساس و تأسیسات حیاتی خود دائم تغییراتی ایجاد کنیم تا اطلاعات بازرسان به روز نباشد.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر نگوییم خود بازرسان جاسوس هستند اما بی شک از داده ها و اطلاعات آنها جاسوسان علیه کشورمان استفاده می کنند چرا که بسیاری از کارشناسان و کارکنان آژانس اتباع آمریکا و اسرائیل هستند یا توسط آنها تطمیع شده اند بر همین اساس ما نباید امنیت کشور را به اطلاعاتی که در آژانس ثبت می شود گره بزنیم.

وی تاکید کرد:آژانس بین المللی انرژی اتمی برای کشوری مثل ایران قابل اعتماد نیست و ما چون تحت فشار های متعدد و تحریم های مختلف هستیم باید حفاظت های سخت گیرانه ای را انجام دهیم همینطور از دانشمندان خود نیز باید محافظت کنیم چرا که هر فردی که دارای پتانسیل خدمت باشد، اقدام به حذف فیزیکی می کنند.  

عباسی تصریح کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی و سایر مجامع بین المللی بر اساس مناسبات شکل گرفته در دنیا تحت نفوذ جریانات صهیونیستی،آمریکایی است و مقر آنها هم در کشور های غربی است و کنترل آن به دست دستگاه های امنیتی غربی است و بیشترین کارمندان آن را هم همین کشورها تامین می کنند.

2323

کد خبر 1568828

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم انرژی هسته ای آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان بیانیه داد

به گزارش جماران؛ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید می‌کند که هیچ خسارتی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است. 

مدیر کل، رافائل گروسی همچنان خواستار خویشتنداری حداکثری از همه است و تأکید می‌کند که تأسیسات هسته‌ای هرگز نباید در درگیری‌های نظامی هدف قرار گیرند. 

 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را از نزدیک رصد می‌کند.

دیگر خبرها

  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ ای ایران وارد نشده است
  • آژانس: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان بیانیه داد
  • آژانس انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود
  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • اسلامی: آژانس به طور منظم از تاسیسات هسته‌ای بازدید می‌کند
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران