Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به ما قول داده شده تا حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده کار اسکان دائمی مردم در مناطق زلزله زده به پایان برسد و مردم در خانه‌های خود مستقر شوند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به ما قول داده شده تا حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده کار اسکان دائمی مردم در مناطق زلزله زده به پایان برسد و مردم در خانه‌های خود مستقر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدرضا رضایی کوچی امروز، ۹ آبان ماه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس دستور رئیس مجلس شورای اسلامی، تیمی از کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مناطق زلزله زده اندیکا حضور پیدا کردند.

وی افزود: دستگاه‌های امدادرسان از جمله هلال احمر و اورژانس خوشبختانه در دقایق اول زلزله در منطقه حضور پیدا کرده و نیاز مردم را برطرف کردند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث اسکان موقت مردم تصریح کرد: چادر‌هایی برای اسکان موقت در اختیار مردم این مناطق قرار داده شد، اما چادر‌ها کیفیت لازم را ندارند.

رضایی کوچی عنوان کرد: براساس توافقات انجام شده با رئیس جمهور و وزیر کشور قرار است تا به سرعت چادر‌ها تعویض شوند و چادر‌هایی بزرگتر و با شرایط بهتر در اختیار مردم قرار داده شود.

وی ادامه داد: پس از این کار بحث اسکان دائم پیگیری خواهد شد و بنیاد مسکن متولی این کار است که اکنون در منطقه مستقر است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۲ اکیپ در منطقه کار آواربرداری را آغاز کرده‌اند، گفت: به ما قول داده شده تا حداکثر ظرف مدت یکماه آینده کار اسکان دائمی مردم در مناطق زلزله زده به پایان برسد و مردم در خانه‌های خود مستقر شوند.

رضایی کوچی بیان کرد: مسیر دسترسی به این روستا‌ها بسیار سخت است و جاده دسترسی مناسبی وجود ندارد. در این زمینه علاوه بر بحث اسکان، باید بحث ساخت جاده مناسب در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: عمده امرار معاش مردم منطقه دامداری است و در این زمینه وزارت جهاد کشاورزی باید در بحث تامین خوراک برای دام‌های عشایر در مناطق زلزله زده تلاش بیشتری کند.

رضایی کوچی گفت: در این مناطق جمعیت زیادی تحت پوشش کمیته امداد هستند و با توجه به این مساله انتظار داریم کمیته امداد امام خمینی نیز حضوری پررنگتر در منطقه داشته باشد.

/ایسنا

برچسب ها: قول اسکان دائمی ، زلزله‌زدگان ، اندیکا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PXn

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: زلزله زدگان اندیکا رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مناطق زلزله زده اسکان دائمی رضایی کوچی ماه آینده چادر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زاهد‌ان، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور