Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:02:54 GMT

پایان هفته‌ای برفی در ارتفاعات مازندران

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۳۶۷۰

پایان هفته‌ای برفی در ارتفاعات مازندران

ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران از پایان هفته‌ای برفی در ارتفاعات خبر داد.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسی، در روز دوشنبه و سه‏ شنبه ۱۰ و ۱۱ آبان آسمان استان صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران خاطرنشان کرد: در روز چهار‏شنبه هفته‌ جاری وضعیت جوی،نیمه ابری و از بعدازظهر از سمت غرب استان ابری به تدریج با بارندگی و وزش باد همراه خواهد بود.

اسدی گفت: در روز پنج‏شنبه ۱۳ آبان نیز،آسمان ابری همراه با  بارندگی و در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف، وزش باد گاهی نسبتا شدید و کاهش محسوس دما مورد انتظار است.

وی ادامه داد: روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ آبان نیز آسمان ابری گاهی همراه با بارندگی در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار شماره سه هواشناسی سطح نارنجی جوی، افزود: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از بعد ظهر سه شنبه تا شب پنج شنبه (۴ تا ۶ اردیبهشت)، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

وی توصیه کرد: ساکنان مناطق تحت پوشش این سامانه در مدت فعالیت آن، از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود.

وی اضافه کرد: از چرای دام در مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط و مدیریت آب سدها انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کد خبر 6085148

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • رگبار باران و وزش باد در مازندران
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان