Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اسحاق نارویی رییس هیات وزنه برداری سیستان و بلوچستان گفت: در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی شرق کشور ورزشکاران استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی شرکت دارند.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود افزون بر ۷۰ وزنه بردار در این دوره از رقابت‌ها حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات وزنه برداری سیستان و بلوچستان افزود: هم اینک افزون بر ۳۰۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان به طور سازمان یافته در رشته وزنه برداری فعالیت دارند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزنه برداری رقابت های ورزشی سیستان و بلوچستان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه ۱۸ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان توسط وزیر کشور بهره‌برداری شد

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این واحد آموزشی گفت: این مدرسه در زیربنای ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال از محل منابع دولتی و با مشارکت خیری احداث و تکمیل شده است.

میثم لک زایی با اشاره به اقدامات دولت در سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته بیش از ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی استان افزوده شد و این استان رتبه اول را در تعداد پروژه های آموزشی و تحویل کلاس در کشور از آن خود کرد.

وی ادامه داد: در مجموع چهار هزار و ۳۶۳ کلاس درس استاندارد در قالب یک‌هزار و ۲۰۰ مدرسه به همت دولت سیزدهم در این استان ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با قدردانی از حضور پررنگ و اثربخش خیران مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان گفت: تعهد خیران نیک اندیش سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال بود که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد سه برابری داشته است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان امسال
  • تکمیل بزرگراه زابل-زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل _ زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳
  • مدرسه ۱۸ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان توسط وزیر کشور بهره‌برداری شد