Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار اردبیل با بیان اینکه محرومیت‌زدایی ‌محلات کم‌برخوردار اردبیل را در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: اگر کار جهادی با ساختار اداری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تلفیق‌سازی شود نتایج مثبت آن را شاهد خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در نشست با اعضای قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت زهرا(س) اظهار داشت: هر زمان تحول و تغییر باشد بی‌شک رشد، شکوفایی و توسعه نیز به همراه آن خواهد بود که این موضوع با اقدامات جهادی، انقلابی و کادر در میدان محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حضور جوانان در عرصه فعالیت‌های انقلابی انگیزه فعالیت و هدفگذاری‌ها را مشخص کرده و در این زمینه روحیه خدمت بی‌منت در بین مسئولان را تقویت کرده که این موضوع در گروه خدمتگزاری همراه با اخلاص و پاک دستی‌ها رقم خواهد خورد و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون خواهد شد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: هم‌اکنون جوانان خالصانه و بدون هیچ تمنایی در میدان کار هستند و این الگویی برای مسئولان است تا برای رسیدن به نتایج مطلوب به این شکل ورود پیدا کنند و بی‌شک اگر کار جهادی با ساختار اداری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تلفیق‌سازی شود نتایج مثبت آن را شاهد خواهیم بود که به همین منظور با بهره‌گیری از امکانات موجود این مهم را در دستور کار قرار داده‌ایم.

عاملی ادامه داد: نیاز است در محلات کم‌برخوردار، روستاها و مدارس از ظرفیت جوانان استفاده شود تا بتوانیم برنامه‌های محرومیت‌زدایی را اجرا کرده و با احصای نیازها برای خدمت به مردم و ادامه راه شهدا عزت و شرف را در کشور رقم بزنیم.

گفتگوی تسنیم با یک اقتصاددان| چرا مناطق آزاد ایران از رقبا عقب ماندند؟جلسه وزیر اقتصاد با 30 هلدینگ و حقوقی بازار سرمایه/ اجماع وزارت اقتصاد، نفت، صمت و بانک مرکزی براى رونق بورسنماینده ولی فقیه در استان مرکزی: تمام برنامه کشور نباید روی اقتصاد نفتی متمرکز شود

وی اظهار کرد: این اقدامات گامی مهم  برای حفظ و انتقال فرهنگ نوع دوستی است که نیاز است این دیدگاه‌ها در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، تربیت و آموزش، حوزه خانواده و بانوان، علمی، حوزه گردشگری و ورزشی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: حراست از انسان‌های بزرگ همواره وظیفه ماست، چرا که با پاسداشت این منابع مسیر رشد و ترقی نیز هموارتر می شود.

انتهای پیام/140/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی به طور جدی در دستورکار استانداری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز _پنج شنبه نهم فروردین_ در حاشیه بازدید از سامانه دوم آب‌رسانی اظهار کرد: پیشرفت این پروژه به طور مرتب پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: طی بازدیدها از از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع می‌شویم و با توجه به برگزاری جلسات هفتگی با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان انتظار می‌رود پیشرفت ۸۷ درصدی تصفیه خانه سامانه دوم آب‌رسانی به‌زودی تکمیل شود.

استاندار اصفهان با توجه به نیاز اعتباری و اهمیت پروژه خاطر نشان کرد: تأمین اعتبار لازم برای اجرای این سامانه به طور جدی در دستورکار استانداری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، طرح سامانه دوم آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان با هدف تأمین، انتقال و تصفیه آب شرب برای شهرستان‌های تحت پوشش طرح شامل اردستان، اصفهان، برخوار، خمینی‌شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک، دهاقان، شاهین‌شهر و میمه، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نائین، نجف‌آباد و نطنز توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد.

کد خبر 740041

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبار لازم برای اجرای سامانه دوم آب‌رسانی در دستور کار استانداری
  • پویش مشهد مهربان با مشارکت مردم
  • تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش مشهد مهربان
  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • آغاز پویش مشهد مهربان با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • اجرای طرح ساماندهی مساجد و بکارگیری ائمه جماعات در محلات
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است