Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@20:10:42 GMT

زمان دقیق بازگشایی مدارس

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۴۰۳۶

خبرگزاری آریا - معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره بازگشایی مدارس، گفت: مدارس متوسطه دوم از 15 آبان و متوسطه اول و ابتدایی از اول آذر بازگشایی می‌شوند. البته درباره مدارس ابتدایی باید بنا بر نظر و اعلام آمادگی آموزش و پرورش باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، دکتر کمال حیدری درباره وضعیت تصمیم‌گیری برای منع تردد شبانه، گفت: دهم آبان جلسه کارشناسی درباره منع تردد شبانه در وزارت کشور برگزار می‌شود و در این جلسه کارشناسی تصمیم نهایی را می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در عین حال این روال را در زمینه رفع محدودیت‌ها به صورت هوشمند به سمتی می‌بریم که افرادی که واکسن تزریق کرده‌اند، آزادی عمل بیشتری داشته باشند. این موضوع در ستاد کرونا مصوب شده و از ابتدای آذر اجرا می‌شود.
وی با بیان این‌که بنابراین درباره منع تردد شبانه دهم آبان تصمیم‌گیری می‌شود، ادامه داد: البته مبنا را چه در زمینه ترددها و چه در زمینه حضور در مجامع مانند اماکن آموزشی و غیره همه را با بحث واکسن پیش می‌بریم.
وی درباره بروز پیک ششم کرونا در کشور گفت: پیک ششم هنوز شروع نشده و وارد پیک ششم نشده‌ایم. برخی از استان‌ها که هفته گذشته حالت صعودی داشتند اکنون روی نمودار، فِلَت شده‌اند. برخی استان ها هم که در حالت نزولی بودند اکنون مقداری صعودی شده‌اند اما در کل کشور شرایط مان رو به نزول است. با این حال باید حساس باشیم؛ چرا که وضعیت می‌تواند تغییر کند. متاسفانه برخی عادی با موضوع برخورد می‌کنند و این برای ما جای نگرانی دارد.
حیدری درباره زمان دقیق بازگشایی مدارس گفت: آموزش و پرورش اعلام کرده که 100 درصد کادر اداری و اولیای مدارس واکسن تزریق کرده‌اند و بالای 80 درصد دانش‌آموزان هم واکسن تزریق کرده‌اند.
وی با بیان این‌که شرط ورود به مدارس و دانشگاه‌ها انجام واکسیناسیون است، گفت: قرار بود بازگشایی مدارس ماه قبل انجام شود، اما تاخیر در بازگشایی مدارس به دلیل تکمیل کردن پوشش واکسیناسیون بوده است.
حیدری که در یک برنامه تلوزیونی صحبت می‌کرد، گفت: بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا، مدارس متوسطه دوم از 15 آبان و متوسطه اول و ابتدایی از اول آذر بازگشایی می‌شوند. البته درباره مدارس ابتدایی باید، بنا بر نظر و اعلام آمادگی آموزش و پرورش باشد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳

مهر: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد که افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ از ماه آینده اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

tags # بازنشستگی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است