Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی فتح اللهی روز دوشنبه در ستاد کرونای شهرستان رشت اظهار داشت: تاکنون یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۴۶۹ دز واکسن در شهرستان رشت تزریق شد که از این تعداد ۶۸۲ هزار و ۷۶۰ نفر دز یک و  ۴۸۹ هزار و ۷۰۹ نفر دز ۲ واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه ۵۷ هزار و ۶۴۶ دانش آموز شهرستان رشت دز یک و ۱۸ هزار و ۲۷۹  دانش آموز نیز دز ۲ واکسن کرونا را دریافت کرده اند، اضافه کرد: به این ترتیب ۸۷ درصد دانش آموزان دز اول و ۳۱ درصد دز دوم را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رشت خاطر نشان کرد: در آمار مربوط به واکسیناسیون با لحاظ جمعیت بالای ۱۲ سال به بالا، ۸۶ درصد دز یک و ۶۲ درصد دز ۲ واکسن کرونا را در شهرستان رشت دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه به زودی شاهد بازگشایی مدارس خواهیم بود، اظهار داشت: پیش نیاز حضور دانش آموزان و معلمان، تزریق هر ۲ دز واکسن و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

فتح اللهی در ادامه با  اشاره به راه اندازی دومین مرکز شبانه روزی شهر رشت طی هفته گذشته با همت سپاه ، بسیج و مرکز بهداشت شهرستان رشت افزود: ۲ پایگاه فعال شبانه روزی در رشت با استقبال مردم مواجه هستند ضمن اینکه در زمان حاضر ۸۵ پایگاه‌ واکسیناسیون در شهرستان رشت فعال است.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در کنار واکسیناسیون برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان رشت به حدود ۶۸ درصد رسیده است.

فرماندار رشت با اشاره به بازدید از ۲ هزار و ۱۲۳ واحد صنفی طی هفته گذشته اظهار داشت: در طی بازدیدها  ۱۱۹ اخطار ارایه و ۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل ها پلمب شد.

بر اساس آخرین ارزیابی نرم افزار ماسک، شهرستان رشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار شهرستان رشت دارای ۸۸۱ هزار نفر جمعیت است.

گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت از نخستین استان های درگیر شیوع ویروس کرونا در کشور بود.

برچسب‌ها کرونا واکسن کووید 19 گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا واکسن کووید 19 گیلان کرونا واکسن کووید 19 گیلان واکسن کرونا دریافت کرده اند شهرستان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.


در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.


فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.


موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.


شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان