Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش بینی می شود تعداد بازدید کنندگان اکسپو دبی در سال  2022 در مقایسه با سال جاری میلادی افزایش پیدا کند و این رویداد فرهنگی از رونق بیشتری برخوردار شود.   به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از اتاق مشترک ایران و امارات؛ عرفان شاکری رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران و امارت با اعلام این مطلب گفت:بر اساس آمار های منتشر شده  در 24 روز اول برگزاری نمایشگاه در حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از آن بازدید کرده اند که این میزان در در 10 روز نخست برگزاری نمایشگاه در حدود 400 هزار نفر بوده که در 17 روز نخست برگزاری نمایشگاه به  700 هزار 71 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی نمایشگاه اکسپو دبی 2021 در 24 روز نخست این نمایشگاه بر اساس بلیت های فروخته شده در حدود یک میلیون و 500 هزار نفر از آن بازدید کرده اند.   وی افزود:بر اساس بلیت های فروخته شده  تعداد بازدید کنندگان در هفته دوم از رشد 12 درصدی نسبت به هفته اول برخوردار بوده است. همچنین در این مدت 9 میلیون و 300 هزار نفر نیز به صورت مجازی از این رویداد بزرگ  بازدید کرده اند.   پیش بینی ها حکایت از ان دارد که طی 6 ماه مدت زمان برگزاری اکسپو در مجموع در حدود 20 تا 25 میلیون نفر از آن بازدید نمایند.   شاکری در پایان تاکید کرد:پیش بینی ما هم این است که در صورت ادامه روند کنونی و کاهش میزان مبتلایان بیماری کوید 19 در کشور و عادی شدن وضعیت، تعداد بازدید کنندگان ایرانی و بین المللی  از نمایشگاه اکسپو دبی در سال 2022 افزایش پیدا کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن قیصر امین پور اکسپو امارات نمایشگاه ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن قیصر امین پور بازدید کرده اند اکسپو دبی هزار نفر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال برای دومین مرتبه استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو» توانمندی‌های صادراتی کشور شرکت می‌کند.

وی افزود: طی پنج روز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سفرای کشورهای خارجی در قالب سرمایه‌گذار از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه «اکسپو» از روز شنبه کار خود را آغاز خواهد کرد و این استان در سالن ۴۱ میزبان سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی خواهد بود.

منزوی عنوان کرد: تلاش می‌شود تا از فرصت نمایشگاه «اکسپو» برای معرفی توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه ارائه ظرفیت‌هایی که در یک سال گذشته در حوزه زنجیره‌های ارزش بادام و ماهیان سردابی کسب شده، استفاده شود.

کد خبر 6087364

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • بازدید عمومی نمایشگاه ایران اکسپو از روز یکشنبه آغاز می‌شود؛ نمایشگاه اکسپو چند روز است؟!
  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • یک میلیارد دلار صادرات از نمایشگاه اکسپو ایران
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو