Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ "امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت:‌ پسر جوانی که مادرش را در یکی از خیابان های شهر اراک به قتل رسانده بود، در حین فرار با اقدام به موقع ماموران انتظامی شهرستان اراک دستگیر شد.

به گزارش رکنا، مختاری افزود: صبح امروز گزارشی از درگیری فردی با همسایگانش در یکی از محله های شهرستان اراک به پلیس اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 11 شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل مادر به دست فرزند / قاتل دستگیر شد

وی یادآور شد : با حضور تیم انتظامی در محل مشخص شد که پسر جوان 30 ساله ای در منزلشان با مادرش درگیر شده و بعد از مجروح کردن او، به قصد فرار به سمت همسایگانی که با شنیدن سروصدا در محل جمع شده بودند، حمله ور می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله این فرد با سرعت عمل پلیس تحت کنترل قرار گرفت و دستگیر شد و در تحقیقات مقدماتی انجام شده مشخص شد که او به دلیل اختلافات خانوادگی با مادرش درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانیده است.

سرهنگ مختاری خاطر نشان کرد:‌ فرد دستگیر شده، با هماهنگی مرجع قضائی تحت بازداشت بوده و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اراک قتل قتل مادر اخبار حوادث قاتل قتل مادر قتل مادر در اراک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد علی دایی قیمت دلار فال دختر معظم انقلاب دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان فدائیان اسلام تهران بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با دو سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی خود را در این زمینه آغاز کردند.  آنان در نخستین گام اقدام به استعلام پلاک خودرو کرده و در جریان آن متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از  حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقتی است.

وی ادامه داد: در همین راستا کارآگاهان برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شده و دستور توقف آن را صادر کردند، اما متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناک و خلاف جهت حرکت خودروها پا به فرار گذاشته و وارد بزرگراه بعثت شد. کارآگاهان نیز در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده و با اجرای طرح مهار، در نهایت خودروی مذکور را که در حین فرار با یک دستگاه خودروی نیسان برخورد کرده بود، متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا فرار کرد اما همدستش بازداشت شد،  گفت: این فرد به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد که این افراد جزو سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که پیش از این نیز بارها دستگیر و روانه زندان شده‌اند. همچنین این فرد اعتراف کرد که قصد سرقت خودرویی دیگر در جنوب تهران را داشتند که دستگیر شدند. این فرد همچنین به چند مورد سرقت به‌عنف دیگر از جمله سرقت گوشواره از زنی جوان نیز اعتراف کرد.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین همدست دیگر این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفته و به زودی دستگیر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد