Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:30:50 GMT

ساخت رزومه آنلاین و حرفه‌ای با رزومه ساز ایران تلنت

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۵۳۸۷

ساخت رزومه آنلاین و حرفه‌ای با رزومه ساز ایران تلنت

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برای استخدام و به دست آوردن رضایت کارفرمایان و کارشناسان استخدام، باید روی اولین سندی که از خود ارائه می‌دهید، کار کنید. این سند چیزی نیست، جز رزومه کاری که با ساخت یک رزومه حرفه‌ای شانس استخدام خود را تا ۷۰ درصد افزایش خواهید داد.

مطمئناً تا به امروز درباره اینکه رزومه کاری چیست؟ و چطور یک رزومه کاری حرفه ای داشته باشیم؟ مطالعه زیاد داشته‌اید و به خوبی با مفهوم و کارایی رزومه آشنا شده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با این حال، ممکن است باز هم در مورد روش صحیح ساخت رزومه حرفه‌ای مشکل داشته باشید، که راه حال آن استفاده از رزومه سازهای آنلاین است. البته هر رزومه سازی نمی‌تواند به شما رزومه حرفه‌ای تحویل دهد و به همین خاطر باید به دنبال استانداردهای ساخت رزومه در این رزومه سازها باشید. پیشنهاد ما به شما رزومه ساز آنلاین ایران تلنت است که یکی از بهترین رزومه سازهای آنلاین در ایران است که هم طبق آخرین استانداردها ساخته شده است.

برای ساخت رزومه آنلاین و رایگان با رزومه ساز ایران تلنت می‌توانید به آدرس www.irantalent.com/cv مراجعه کنید.

ساخت رزومه فارسی و انگلیسی با رزومه ساز ایران تلنت

وب‌سایت ایران تلنت همیشه در پی این بوده است که بهترین راه حل‌ها در کاریابی را، منطبق بر استانداردهای جهانی در اختیار کارجو قرار دهد. یکی از همین راه حل‌ها، مهیا کردن بستری برای ساخت رزومه به صورت آنلاین بوده است. مطمئناً به همراه داشتن رزومه حرفه‌ای و استاندارد، دید کارفرما و کارشناس استخدام به کارجو را تغییر می‌دهد و باعث می‌شود که در میان دیگر متقاضیان شانس بیشتری برای استخدام در آن موقعیت شغلی را داشته باشد. ساخت رزومه در ایران تلنت نیز بر اساس راهکارها و استانداردهای بین‌المللی است.

ایران تلنت این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند رزومه خود را هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی بسازند. این فرصتی بسیار عالی برای تمام کارجویان است که بتوانند دو نسخه فارسی و انگلیسی از رزومه کاری خود داشته باشند و از آنها در موقعیت‌های مختلف استفاده کنند.

ساخت رزومه در ایران تلنت سه مرحله دارد که اگر برای این سه مرحله زمان کافی بگذارید، می‌توانید رزومه‌ای کامل و حرفه‌ای داشته باشید.

۱. در مرحله اول باید در سایت ایران تلنت ثبت نام کنید.

۲. در مرحله دوم شما باید رزومه خود را با توجه به بخش بندی‌هایی که دارد، پیش ببرید و کامل کنید. کامل کردن مهارت‌ها، سابقه کاری، مدارک و سوابق تحصیلی، اطلاعات شخصی و همچنین اطلاعات تماس و در نهایت ضمیمه کردن رزومه‌های دیگر خود، کارهایی هستند که باید انجام دهید.

۳. ستاره گرفتن رزومه شما در ایران تلنت، مرحله بعدی است که هر چه مراحل را جلوتر ببرید و کارهای باقی مانده را انجام دهید، رزومه شما ستاره‌دار می‌شود و این می‌تواند به بیشتر دیده شدن رزومه شما توسط کارفرمایان کمک کند.

مزایای استفاده از رزومه ساز ایران تلنت

شما با ساخت رزومه خود در ایران تلنت، علاوه بر اینکه رزومه‌ای حرفه‌ای دارید که می‌توانید آن را برای هر موقعیت شغلی استفاده کنید، این فرصت را نیز دارید که به بانک رزومه ایران تلنت راه پیدا کنید و کارفرمایان و کارشناسان استخدام به رزومه شما دسترسی خواهند داشت؛ به این ترتیب شانس استخدام شما افزایش پیدا می‌کند.

علاوه بر دو زبانه بودن رزومه ساز ایران تلنت، دیگر مزایای ساخت رزومه در ایران تلنت شامل موارد زیر می‌شود:

می‌توانید رزومه خود را با فرمت PDF و در چهار مدل مختلف به زبان فارسی و انگلیسی دانلود کنید.

به راحتی می‌توانید آن را با افراد و شرکت‌های دیگر به اشتراک بگذارید.

رایگان است.

می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی خود و همچنین وب‌سایت خود قرار دهید.

در هر زمان می‌توانید آن را ویرایش کنید.

قابل چاپ است.

رزومه ساز آنلاین ایران تلنت، با کاهش مصرف کاغذ در نسخه‌های چاپی به سالم نگه داشتن محیط زیست کمک خواهد کرد.

واقعیت این است که رزومه ساز آنلاین ایران تلنت تمام ویژگی‌های رزومه سنتی و چاپی را دارد، اما مزایایی بیشتری نسبت به مدل‌های قدیمی دارد و همین موضوع می‌تواند شما را برای ساخت رزومه جدید در ترغیب کند. بنابراین، می‌توانید همین امروز اولین قدم برای ساخت رزومه حرفه‌ای را بردارید.

منبع: وبلاگ ایران تلنت

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5340953

منبع: مهر

کلیدواژه: استخدام دفاتر کاریابی کسب و کار کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی بازی های رایانه ای خرید آنلاین کنکور گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو لوازم خانگی تولید داخلی آشپزخانه دکوراسیون منزل فرابورس بیمه شخص ثالث سیمان توانید آن ایران تلنت ساخت رزومه رزومه حرفه ای رزومه کاری رزومه خود رزومه شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران آنلاین (بر خط) فیلم سینمایی «کاپیتان»، دومین ساخته محمد حمزه‌ای از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در شبکه فیلیمو آغاز شد.

«کاپیتان» روایت‌گر قصه ۲ پسربچه به نام عیسی و علی است که رؤیای فوتبالیست‌شدن دارند و در بخش کودکان سرطانی یک بیمارستان بستری هستند. آن ۲ تصمیم گرفته‌اند قبل از آخرین عمل سنگین علی، دور از چشم پزشکان و پرستاران به رؤیای خود دست پیدا کنند.

«کاپیتان» که در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، فیلمی در گونه کودک و نوجوان است که از مضمون امید و گذشت بهره می‌برد و پاسداشت مقام پرستار و ادای دینی به کودکان سرطانی است؛ پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی‌پور، پرهام غلاملو بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و سید صابر امامی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم حضور بسیار موفقی را تاکنون در جشنواره‌های مختلف سینمایی خارج از کشور تجربه کرده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888607

دیگر خبرها

  • سید جلال ساداتیان: شما نمی‌توانید با یک بخشی از جامعه بین‌المللی کاملا در تضاد دائم باشید و صرفا بخواهید با یک بخش کوچکی از این جامعه کار کنید/ روسیه و چین در همه امور پای شما نایستاده‌اند/ هرچه محدودیت‌ها را افزایش بدهید، زندگی و سفره مردم محدودتر می‌شود
  • ساخت چاپگر خط بریل با همت متخصصان شرکت دانش بنیان اصفهان
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • جوجه کباب رو حرفه‌ای مزه دار کنید (فیلم)
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • یک عکس معروف با حضور 3000 نفر!