Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از اخذ مجوز مرکز رشد از سوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان خبر داد و گفت:دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان دومین دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور است که موفق به اخذ این مجوز شده است.

دکتر رضا نقدی اظهار کرد: حمایت و تشویق افراد صاحب ایده به سمت ایجاد شرکت‌های کوچک و متوسط، ایجاد زمینه شکوفایی و حمایت از خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی در استان، بسترسازی جهت ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب، جذب صاحبان ایده و افراد خلاق در منطقه به ویژه در زمینه تجارت و بازرگانی، تجاری سازی نتایج تحقیقات کاربردی و تولید ثروت، کمک به خلق ایده و جذب تیم‌های کارآمد و ایجاد واحدهای فناور و تلاش در جهت ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..از اهداف دانشگاه در راه‌اندازی مرکز رشد است.

وی از حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی، به عنوان دیگر هدف تاسیس این مرکز نام برد و افزود: تکمیل و بهبود عملکرد تیم‌های مستقر در مرکز نوآوری با استفاده از ظرفیت دانشجویان و فارغ التحصیلان منطقه، تمرکز بر مزیت های نسبی استان شامل صنعت، انرژی، معدن، گیاهان دارویی و گردشگری، ایجاد  تعامل موثر و سازنده با سایر فعالان زیست بوم نوآوری کشور، راهبری موثر تیم ها و واحدهای فناور مستقر در راستای تولید محصولات و خدمات کیفی، افزایش توان رقابتی و ورود به بازار از دیگر اهداف این مرکز است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان از ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی به تیم‌ها و واحدهای فناور خبر داد و گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای استان با تاسیس این مرکز به دنبال استفاده از ظرفیت واحدهای آزمایشگاهی و کارگاهی مجهز و تخصصی دانشگاه‌ها، تامین کننده نیروی متخصص و مورد نیاز شرکتهای  دانش بنیان و استفاده از ظرفیت بخش غیر دولتی به منظور حمایت و پشتیبانی از تیم‌ها و واحدهای فناور مستقر در مرکز نوآوری است.

نقدی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای توسعه این مرکز و تولید محصولات دانش بنیان گفت: ساخت انواع کامپوزیت‌ها و نانو کامپوزیت‌های طبیعی و مصنوعی، طراحی و ساخت انواع چوب پلاست – MDF و سایر فراورده های سلولزی، طراحی و ساخت  برد الکترونیکی  جهت هر گونه تحقیقات و انجام پروژه – ساخت ربات های مسیر یاب و....،  طراحی  هر نوع مدارهای فرمان توسطplc  ،طراحی اپلیکیشن های کاربردی ،تولید هر گونه قطعه صنعتی، طراحی نرم افزار و اپلیکیشنهای مورد نیاز، تست مقره - تست روغن ترانس، آزمایشگاه فنی مکانیک خاک و اجرا و مشاوره در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی در توان‌های مختلف از جمله حوزه‌های فعالیت مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای استان است..

وی عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به عنوان دومین دانشگاه فنی و حرفه ای در سطح کشور موفق به کسب مجوز مرکز رشد در بین تمامی استان‌ها شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان مهمترین اهداف این مرکز را کمک به تجاری‌سازی ایده‌های فن آور در دانشگاه، کارآفرینی و توسعه اقتصاد مبتنی بر دانش و فن در استان و کشور عنوان کرد و افزود: بر این اساس برنامه‌های مرکز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان بر پایه ایجاد بستر مناسب و ارائه خدمات حمایتی برای ایجاد و توسعه واحدهای نوپا با اهداف اقتصادی مبتنی بر دانش و فن‌آوری از سوی کارآفرینان به ویژه اعضای هیات علمی، اساتید و دانشجویان استوار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه فنی وحرفه ای سمنان مركز رشد دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان واحدهای فناور مرکز رشد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است
  • تبدیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد