Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان پدافند غیرعامل عامل گفت: یکی از تهدیدات عمده شهری ما در آینده تهدیدات سایبری شهری است و به تعبیر دیگر قرن بیست و یکم قرن دفاع و مصونیت سایبری شهری است که باید به آن بپردازیم.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل عامل کشور صبح امروز (دوشنبه) در چهارمین همایش ملی پدافند شهری اظهار داشت: مدیریت شهر‌ها به عنوان محل تقاطع زیرساخت‌ها، کارکرد‌ها و شهروندان به نوعی پیچیده شده است و هرقدر شهر‌ها به سمت شبکه‌ای شدن، سیستمی شدن و هوشمند شدن جلو می‌روند، رویکرد سیستم در سیستم در حوزه شهری متجلی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت شهری و مدیریت تعارض زیرساخت‌ها و هماهنگ کردن آن‌ها با هم جزء پدیده‌های پیچیده و جدی است.

وی با بیان اینکه رویکرد مدرن شهرسازی و مدیریت شهری باید به این موضوعات بپردازد و آن‌ها را دنبال کند، گفت: با افزایش رویکرد هوشمند در زیرساخت‌ها که شامل خانه هوشمند، هوشمندی ترافیک و خودرو و نهایتاً شهر هوشمند و کارخانجات هوشمند می‌شود ما را به سمت افزایش کاربری‌ها و بهره برداری‌ها با موضوع هوشمندی می‌برد، اما همزمان با این حوزه، در کنار استفاده از قابلیت‌های هوشمندی، آسیب پذیری و تهدیدات سایبری هم به شهر‌ها اضافه می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: به تعبیری می‌توان گفت یکی از تهدیدات عمده شهری ما در آینده تهدیدات سایبری شهری است که باید به آن بپردازیم، زیرا می‌خواهیم زیرساخت‌های شهری را روی پلتفرم‌های شهر هوشمند مورد استفاده قرار دهیم و دنبال کنیم.

جلالی تاکید کرد: به تعبیر دیگر قرن بیست و یکم قرن دفاع و مصونیت سایبری شهری است و حتماً باید به آن بپردازیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار جلالی سازمان پدافند غیرعامل رئیس سازمان پدافند غیرعامل حملات سایبری حملات هکری سایبری شهری تهدیدات سایبری زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطر نشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسیون فرهنگی که جز اولین واحدها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 6086255

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰؛ علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل می‌کند؟!
  • سامانه پدافند اس-۵۰۰ چیست؟ آیا می‌تواند علیه موشک‌های هایپرسونیک عمل کند؟
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل