Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت واتس اپ بر روی میلیون‌ها گوشی هوشمند قدیمی متوقف می‌شود. خبرگزاری میزان – رسانه اجتماعی «واتس اپ»، از روز دوشنبه، اول نوامبر ۲۰۲۱ (۱۰ آبان)، روی میلیون‌ها گوشی هوشمند قدیمی متوقف می‌شود.   به گزارش پایگاه «مترو»، توقف فعالیت «واتس اپ» از اول نوامبر ۲۰۲۱، شامل گوشی‌های دارای سیستم عامل‌های قدیمی «آی او اس» و «اندروید» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این بدان معناست که این گوشی‌ها دیگر پشتیبانی امنیتی و نرم افزاری از سوی «واتس اپ» دریافت نمی‌کنند که می‌تواند به باگ‌های امنیتی منجر شود.   ضمن این که برخی از این گوشی‌ها می‌توانند با به روز رسانی بار دیگر از «واتس اپ» بهره‌مند شوند.   تعداد گوشی‌های هوشمندی که شاهد توقف «واتس اپ» خواهند بود، ۴۳ مدل اعلام شده است.   در مورد گوشی‌های شرکت «اپل»، مدل‌های قدیمی‌تر «آیفون ۴» ساخت ۲۰۱۱ دیگر دسترسی به «واتس اپ» نخواهند داشت، اما مدل‌های مختلف «آیفون ۶» که با «آی او اس ۹» راه اندازی شدند، قابلیت به روزرسانی دارند. بیشتر بخوانید: ترکیه واتس اپ را جریمه کرد روسیه از واتس اپ به دلیل نقض قوانین اطلاعات کاربران شکایت کرد همچنین «واتس اپ» روی گوشی‌های هوشمند گلکسی «سامسونگ» متوقف می‌شود.   بیش از ۱۰ مدل از گوشی‌های هوشمند «ال جی» نیز شاهد توقف فعالیت «واتس اپ» خواهند بود.   مدل‌های «Ascend» شرکت «هوآوی» نیز جز دسته‌ای هستند که شاهد توقف فعالیت «واتس اپ» از اول نوامبر خواهند بود.   برخی از مدل‌های گوشی‌های هوشمند «سونی»، «اچ تی سی»، «لنوو»، «آلکاتل» و «زد تی ای» نیز مشمول تغییر رویه «واتس اپ» خواهند شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل واتس اپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: واتس اپ حوادث بین الملل واتس اپ گوشی های هوشمند متوقف می شود گوشی ها واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل: اسرائیل فورا بمباران وحشیانه غزه را متوقف کند

 اگنس کالامار مدیر سازمان عفو بین‌الملل با استقبال از قطعنامه سازمان ملل درباره نوار غزه خواستار توقف فوری بمباران وحشیانه این باریکه توسط اسرائیل و برقراری آتش‌بس پایدار شد.

 کالامار دوشنبه شب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اسرائیل باید فورا بمباران وحشیانه غزه را متوقف کند و ارسال کمک‌های بشردوستانه را تسهیل کند. اسرائیل، حماس و سایر گروه‌های مسلح باید اطمینان دهند که آتش‌بس پایدار است. گروگان‌های غیرنظامی و همچنین همه فلسطینی‌هایی که خودسرانه بازداشت شده‌اند، باید فورا آزاد شوند.

وی افزود: در هفته‌های اخیر رای‌گیری در شورای امنیت سازمان ملل به یک بازی سیاسی مسخره با پیامد‌های غم‌انگیز برای غیرنظامیان تبدیل شد، به طوری که اعضای دائمی شورا از جمله آمریکا و روسیه از حق وتوی خود برای جلوگیری از قطعنامه‌های یکدیگر سوءاستفاده کردند.

مدیر عفو بین‌الملل تاکید کرد: جامعه بین‌المللی اکنون باید بازی سیاسی را کنار بگذارد و با اطمینان از اینکه این قطعنامه راه را برای آتش‌بس پایدار هموار می‌کند، نجات جان انسان‌ها را در اولویت قرار دهد.

 قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه روز دوشنبه به وقت محلی، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید که خواستار آتش بس فوری در غزه در ماه رمضان شده است تا منجر به آتش بس پایدار شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • آیا قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل جنگ اسرائیل در غزه را متوقف می‌کند؟
  • کشف ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • ترفندهای زنان برزیلی در متوقف کردن پیری
  • راهی برای افزایش سرعت اینترنت گوشی
  • ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل
  • آموزش: چگونه سرعت اینترنت را در گوشی افزایش دهیم؟
  • حکم فیلتر تلگرام در اسپانیا متوقف شد
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل فورا بمباران وحشیانه غزه را متوقف کند