Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:02:43 GMT

کرملین: انتظار ادامه تماس ها با آمریکا را داریم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۲۹۶

کرملین: انتظار ادامه تماس ها با آمریکا را داریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز دوشنبه اعلام کرد که مسکو انتظار دارد که تماس ها با واشنگتن درباره مسئله امنیت سایبری ادامه یابد.

پسکوف در این باره گفت: ما از قبل گفته ایم در راستای توافق انجام شده در ژنو (بین پوتین و بایدن)، مجموعه کاملی از مذاکرات بین روسیه و آمریکا درباره مسئله امنیت سایبری برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا این تماس ها در حال برگزاری در قالب بسته ای است. این مسئله حوزه ای نیست که تبلیغات کمکی به دست یابی نتایج دلخواه مسکو و واشنگتن نماید. ما انتظار داریم که این تماس ها ادامه یابد.

پیشتر و در همین رابطه، «آنه نوبرگر» معاون مشاور امنیت ملی آمریکا در تکنولوژی های نوظهور و سایبری، در نشستی خبری در اواسط اکتبر اعلام کرد که آمریکا اطلاعاتی خاص را درباره گروه های هکری باج افزاری که به زعم واشنگتن از خاک روسیه فعالیت کرده اند، به مسکو ارائه کرده است و انتظار دارد که مسکو قدم های بعدی در این زمینه را بردارد.

پیشتر نیز یک نماینده ارشد دولت آمریکا گفته بود که روسیه قبلا قدم هایی را در پاسخ به سیگنال های ایالات متحده در مورد گروه های هکری باج افزاری که گفته می شود از خاک این کشور فعالیت می کنند برداشته است و آمریکا انتظار دارد این روند ادامه یابد.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «جو بایدن» همتای آمریکایی او در ۱۶ ژوئن نشستی را در ژنو برگزار کردند. پس از نشست مذکور، مسکو و واشنگتن برنامه هایی را برای آغاز رایزنی در مورد امنیت سایبری، مبادله زندانیان و کنترل تسلیحات اعلام کردند.

کد خبر 5341231 محمدرضا الكائی

منبع: مهر

کلیدواژه: دیمیتری پسکوف کرملین مسکو روسیه ولادیمیر پوتین پوتین ایالات متحده امریکا واشنگتن جو بایدن ژنو لبنان ایالات متحده امریکا عربستان سعودی جورج قرداحی جو بایدن عراق رژیم صهیونیستی فلسطین افغانستان روسیه برجام سوریه سودان ایران تماس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند

مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که کشورش طی روز‌های آتی تحریم‌های جدید علیه ایران وضع خواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که واشنگتن طی روز‌های آتی تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع خواهد کرد.

طبق گزارش رویترز، وی گفت: این تحریم‌ها برنامه موشکی، پهپادی ونهاد‌های حامی سپاه و وزارت دفاع ایران را شامل می‌شود. سالیوان خاطرنشان کرد: توقع داریم شرکا و هم‌پیمانانمان نیز از طرف خود تحریم‌هایی علیه ایران وضع کنند.

این مقام آمریکایی همچنین گفت:به تقویت پدافند هوایی و موشکی خود در خاورمیانه به منظور مقابله با قدرت موشکی و پهپادی ایران ادامه می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به غرب درباره مصادره اموال مسکو
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • روسیه: استقرار موشک‌های آمریکا در فیلیپین، تهدیدی برای امنیت جهانی است
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند