Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:25:27 GMT

قاتل لحظاتی بعد از ارتکاب قتل در اراک دستگیری شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۴۸۵

قاتل لحظاتی بعد از ارتکاب قتل در اراک دستگیری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ امیر مختاری گفت: صبح امروز گزارشی از درگیری فردی با همسایگانش در یکی از محله‌های شهرستان اراک به پلیس اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم انتظامی در محل مشخص شد که پسر جوان ۳۰ ساله‌ای در منزلشان با مادرش درگیر شده و بعد از مجروح کردن او، به قصد فرار به سمت همسایگانی که با شنیدن سروصدا در محل جمع شده بودند، حمله ور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اراک ادامه داد: بلافاصله این فرد با سرعت عمل پلیس تحت کنترل قرار گرفت و دستگیر شد و در تحقیقات مقدماتی انجام شده مشخص شد که او به دلیل اختلافات خانوادگی با مادرش درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانیده است.

مختاری بیان کرد: فرد دستگیر شده، با هماهنگی مرجع قضائی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 5341273

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک دستگیری قاتل نیروی انتظامی استان مرکزی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه بنزین واکسن کرونا جایگاه سوخت عکس استانها گرگان اردبیل پدافند غیرعامل ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان سابقه‌دار اماکن خصوصی و مال‌خران در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۶ فقره پرونده سرقت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیدرضا سرخوش‌پور اظهار کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی طی هفته‌های اخیر به مرجع انتظامی، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی در صحنه‌های وقوع جرم حاضر و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: پس از پیگیری‌های مستمر و تعقیب سرنخ‌ها مشخص شد این سرقت‌ها توسط ۲ نفر انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از شناسایی هویت سارقان سابقه‌دار و دستگیری آن‌ها در مخفی‌گاهشان خبر داد و خاطرنشان کرد: سارق ۳۴ و ۳۷ ساله در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و فروش اموال سرقتی به سه مال‌خر اعتراف کردند.

سرخوش‌پور تصریح کرد: مال‌خران ۴۴، ۴۹ و ۵۱ ساله نیز دستگیر و به همراه سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و گفت: شهروندان با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کنند.

کد خبر 739800

دیگر خبرها

  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری قاتل فراری در کوهدشت
  • دستگیری قاتل در کوهدشت
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس