Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان روز دوشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه با سازمان بسیج مداحان استان افزود: ستایشگران مذهبی نباید محدود به برگزاری مراسم عزای اهل بیت (ع) باشند، بسیاری از مراجع و علما بر ضرورت برپایی باشکوه مراسم شادی اهل بیت (ع) نیز تاکید دارند و شمار مناسبت‎‌های شادی و سرور در تقویم تاریخ شیعه نیز به مراتب بیشتر از ایام عزاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر نظارت سازمان بسیج مداحان در عرصه‌های مختلف وجود داشته باشد و جامعه ستایشگران مذهبی استان بطور کامل در عضویت این نهاد انقلابی باشند، بسترهای لازم برای نقش‌آفرینی موثر مداحان استان در مجالس شادی اهل بیت (ع) نیز فراهم می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: سهولت دسترسی به فضای مجازی در شرایط کنونی باعث شده است بسیاری از مردم و فعالان فرهنگی کمتر به مطالعات تاریخی احساس نیاز پیدا کنند و ارتباط ما بیش از آنکه منطبق بر مکتوبات باشد، از محفوظات و شنیده‎‌ها نشات بگیرد اما با این حال این‎گونه نیست که مردم  از کتاب و مطالعه رویگردان باشند و همچنان نسبت به تالیفات خوب اقبال نظر دارند.
رییس سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اساس باورهای دینی خانواده‌ها منطبق بر تفکرات مادرانی است که از دوران طفولیت، کودکان خود را محب اهل بیت (ع) و ولایت تربیت می‌کنند و بذر دلبستگی به آرمان‎های انقلاب را در دل آینده‌ سازان ایران اسلامی پرورش می‌دهند.
سرهنگ محسن صابر افزود: همکاران در ادارات کل امور مساجد، اوقاف و اماکن نیروی انتظامی در یک همکاری سازنده و با مشارکت جامعه ستایشگران مذهبی و بسیجی استان، مجالس اهل بیت (ع) را به گونه‌ای رصد می کنند که در تراز انقلاب اسلامی برگزار شود.
وی ادامه داد: سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی با بیش از سه هزار و ۵۰۰ عضو به عنوان یک نهاد تخصصی فرهنگی در امر ستایشگری مذهبی فعالیت دارد و در سال‎های گذشته با تشکیل هیاتهای اندیشه‌ورز و کارگروه‌های ویژه همچون شورای بانوان، گام‎های موثری در مسیر زدودن بدعت‎ها از مجالس عزا و شادی اهل بیت (ع) برداشته است.

رییس سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی گفت: باید بر مقوله مجالس بانوان تمرکز ویژه‌ای داشت و به معارف بلند فرهنگ شیعی در این مراسم جان تازه‌ای بخشید.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران شیعه سازمان بسیج مداحان اداره کل کتابخانه‌ های عمومی خراسان رضوی کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران شیعه سازمان بسیج مداحان انقلاب اسلامی ایران شیعه سازمان بسیج مداحان اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی کتاب سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و آنا،‌ اعضای انجمن داروسازان تهران به منظور بیان دغدغه ها و مشکلات پیرامون فروش اینترنتی دارو و "پلتفرم های آنلاین فروش دارو" با رئیس کل سازمان نظام پزشکی دیدار کردند. در این جلسه که صبح روز شنبه یک اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل سازمان نظام پزشکی برگزار شد، اعضای انجمن داروسازان تهران ضمن تشکر از دغدغه مندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیگیری مطالبات و مسائل مرتبط صنفی این گروه از جامعه پزشکی کشور و دفاع از حقوق داروسازان همچنین نسبت به چالش‌های فروش اینترنتی دارو و آیین نامه فعالیت پلتفرم‌های عرضه اینترنتی دارو ابراز نگرانی کردند و در ادامه نمایندگان جامعه داروسازی با مطرح کردن خواسته‌های خود مبنی بررفع موانع و پیگیری چالش‌های قانونی ورود پلتفرم‌های توزیع آنلاین دارو از رئیس کل سازمان نظام پزشکی درخواست توجه، همکاری و تلاش برای حل این مسائل و مشکلات شدند.

عمده‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه؛ شتاب زدگی در تدوین آیین نامه فروش اینترنتی دارو بدون دخالت و نظارت سازمان غذا و دارو به عنوان متولی این حوزه، افشای اطلاعات محرمانه بیماران و روند احراز هویت کاربران و بیمارن در آیین نامه توزیع اینترنتی دارو، بی توجهی به زیر ساخت‌های قانونی برای ایجاد پلتفرم‌های فروش دارو، حذف مسئول فنی داروخانه ها، خطر بروز مراودات مالی داروخانه‌ها با این پلتفرم‌ها و نیز نشت دارو به بازار آزاد و قاچاق آن از داروخانه و موارد دیگر بود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی پس از استماع نظرات نمایندگان جامعه داروسازی، تاکید کرد که استاندارد وزارت‌بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای ارائه خدمت با اجرای فروش اینترنتی دارو باید رعایت شود.

محمد رئیس زاده همچنین از نائب رئیس انجمن داروسازان خواست مستندات مغایرت آیین نامه فروش اینترنتی دارو با اسناد بالادستی و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و قوانین کشوری را ناظر برایمنی دارویی بیماران، امنیت داده‌ها و اطلاعات بیماران گردآوری کنند تا به مسئولان ذیربط جهت اصلاح آیین نامه" فروش اینترنتی دارو" ارجاع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس