Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@03:02:30 GMT

اجرای طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۸۵۰

اجرای طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم


به گزارش تابناک به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر ضرورت تحقق عدالت آموزشی برای برخورداری فرزندان ایران اسلامی از امکان برابر در آموزش های فرهنگی و هنری، رویکرد و شعار تحول و عدالت محوری در دولت سیزدهم و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی اعلام کرد: در حوزه فرهنگ و هنر برنامه های ویژه ای برای عمل به این شعار در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و مرزی طراحی شده است که به تدریج اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی گفت: در نخستین گام آموزش رشته های مختلف هنری به صورت رایگان با هدف کمک به رونق کسب و کارهای هنری و کشف استعدادهای هنری در این مناطق اجرا می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: طرح آموزش هنر در دو بخش شامل آموزش رشته های مختلف هنری و همچنین کمک به راه اندازی موسسات فرهنگی، هنری، کانون های فرهنگی، هنری مساجد، آموزشگاه های هنری و هنرستان های هنرهای زیبا در مناطق محروم و مرزی انجام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش هنر ربیع الاول ابوالفضل ابوترابی طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ رئیس حوزه هنری شهرستاِن بهارستان از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی - هنری، خبر داد و گفت: این برنامه‌ها که به مناسبت هفته هنر انقلاب در حالِ اجراست تا پایانِ این هفته در شهر هایِ بهارستان ادامه دارد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • ۲ هزار و ۵٠٠ برنامه فرهنگی طی کنگره ملی شهدای استان اجرا می شود
  • ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد ملی آموزش هنر می‌شود
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان
  • روایتی هنری از تنوع قومیتی