Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@08:25:28 GMT

باشگاه ها باید الزامات فوتبال حرفه ای را رعایت کتنند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۸۹۶۵

باشگاه ها باید الزامات فوتبال حرفه ای را رعایت کتنند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شریفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل سالن مهرانه زنجان، در پاسخ به اعتراض خبرنگاران زنجان از نحوه برخورد با آنها در این جلسه و عنوان این مطلب که مسئولان فدراسیون خواستار ممانعت از حضور آنها در سالن اصلی شده‌اند، گفت: فدراسیون فوتبال هیچ منع و محدودیتی برای فعالیت رسانه‌ها در حوزه کاری خود قرار نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس در فدراسیون فوتبال حق توهین به اصحاب رسانه را ندارد، از حواشی پیش آمده در ابتدای مراسم انتخابات هئیت فوتبال عذرخواهی کرد، اظهار کرد: فدراسیون برخورد قهری با خبرنگاران را برنمی‌تابد و معتقدیم با حضور رسانه‌ها شاهد فوتبالی پویا در کشور باشیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اگر فردی در هئیت فوتبال زنجان رفتار خود را به ما نسبت داده با آن فرد برخورد خواهیم کرد، گفت: تاخیر در برگزاری انتخابات مربوط به وجود پرونده در دیوان عدالت اداری بود و منتظر صدور حکم بودیم.

شریفی با بیان اینکه داشتن فوتبال حرفه‌ای نیازمند فراهم شدن الزاماتی است که فدراسیون نیز پیگیر این مسائل است، تاکید کرد: در ادوار مختلف مواردی مطرح شده که باشگاه‌ها باید این نکات را رعایت کنند تا در کورس رقابت‌های آسیایی باشند و فدراسیون در این رابطه اجازه دخالت ندارد.

وی به تمایل فدراسیون فوتبال برای واگذاری امور لیگ به خود باشگاه‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: برنامه رئیس فدراسیون در این راستا تدوین شده و درست انجام شدن کار است؛ نباید به‌گونه‌ای شود که باشگاهی وارد میدان شده و در میانه راه کار را رها کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با یادآوری اینکه با نتایجی که اخیرا کسب شده است، شاهد روزها خوب برای فوتبال ایران در رده های مختلف هستیم، تاکید کرد: برای فدراسیون فوتبال رنگ‌ها معنایی ندارد و به همه تیم‌ها در فدراسیون با یک نگاه توجه می‌شود و حال فوتبال باید خوب شود.

کد خبر 5341321

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال حسین شریفی ورزش ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه بنزین واکسن کرونا جایگاه سوخت عکس استانها گرگان پدافند غیرعامل اردبیل ایلام فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تمامی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC موظف هستند تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ بدهی‌های خود به شاکیان که تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۴ به ثبت رسانده‌اند را پرداخت کنند تا از این بابت با مشکل مواجه نشوند.

در حالی که امروز چهارشنبه ۸ فروردین است و کمتر از ۴۸ ساعت تا پایان مهلت قانونی باشگاه‌ها باقی مانده است، طبق اعلام سایت فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در اواخر اسفندماه ۱۴۰۲ بار دیگر بسته شده و هنوز باز نشده است.

استقلال سال گذشته نیز به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و باید دید در ساعات پایانی مهلت قانونی، مدیران این باشگاه می‌توانند مبلغ مورد نیاز باشگاه سانتاکلارا پرتغال جهت انتقال محمد محبی که ابتدای فصل گذشته رخ داده بود را پرداخت کنند یا خیر.

کد خبر 6063813

دیگر خبرها

  • بوفون: انگیزه ندارم، 9 ماه است که ورزش نکرده‌ام!
  • «بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • همه باشگاه‌های ایرانی بدهی دارند و تا ۵ اردیبهشت باید مدارک را بارگذاری کنند
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!