Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین روز از آبان ماه ۱۴۰۰ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به ابراز خوشحالی لوریس چکناواریان از برگزاری دوباره کنسرت‌ها اشاره کرد.

خبرگزاری میزان - دهمین روز از آبان ماه ۱۴۰۰ با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به ابراز خوشحالی لوریس چکناواریان از برگزاری دوباره کنسرت‌ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته: ۴ فیلم جدید به چرخه اکران اضافه شد/از «حکم تجدید نظر» تا «اتوموبیل»

مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان پیرامون نتیجه جلسه شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه شئرای صنفی نمایش مقرر شد تا پنج فیلم به چرخه اکران سینما اضافه شوند.

وی در همین راستا ابراز کرد: فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» از تاریخ ۱۴۰۰.۰۸.۲۷، فیلم سینمایی «گربه سیاه» از تاریخ۱۴۰۰.۰۹.۱۰، فیلم سینمایی «اتوموبیل» از تاریخ ۱۴۰۰.۰۹.۱۷و فیلم سینمایی «صحنه زنی» از تاریخ ۱۴۰۰.۰۹.۲۴ نیز به ترتیب در چرخه اکران سینماها قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

شایسته پیرامون اختلال چند ساعته در فعالیت سامانه سمفا گفت: در جلسه شورای صنفی به موضوع اختلال چند ساعته در فعالیت سامانه سمفا با حضور کارشناس مربوطه و پخش کننده فیلم سینمایی «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی در شورای صنفی مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: در بررسی صورت گرفته که با حضور پخش کننده فیلم سینمایی «قهرمان» انجام شد و اعضای شورا در حضور پخش کننده فیلم سینمایی «قهرمان» خواستار شدند که دیگر شاهد تکرار چنین اختلالاتی در سامانه فروش بلیت نباشیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

قره‌خانی: «هشدار برای کبری ۱۱» تبدیل به فیلم سینمایی می‌شود

علیرضا قره‌خانی در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین خبر‌ها از فصل جدید مجموعه اکشن «کبری ۱۱» گفت: راستش را بخواهید مجموعه اکشن «کبری ۱۱» بار دیگر ساخته می‌شود، اما نه در قالب سریال تلویزیونی، عوامل سازنده این اثر تصمیم گرفته‌اند که از این پس «کبری ۱۱» را در قالب فیلم‌های ۹۰ دقیقه‌ای ساخته و برای پخش به تلویزیون آلمان بدهند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از جشنواره فیلم فجر اینجا کلیک کنید

وی در همین راست ابراز کرد: در حال حاضر این مجموعه در حال گذراندن مراحل تولید خود است و قرار است از هفته آینده به ضبط برخی سکانس‌ها در شهر کلن آلمان بپردازند، اما هنوز مشخص نیست این صحنه مربوط به فصل جدید این اثر است یا خیر و به زودی مشخص می‌شود.

قره خانی خاطرنشان کرد: عوامل سازنده «کبری ۱۱» از سال ۲۰۲۲ تصمیم دارند سالانه ۲ تلخ فیلم نود دقیقه را با کیفیت بسیار بالا و به روز ساخته و در اختیار علاقمندان این مجموعه اکشن محبوب قرار دهند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

به بهانه اکران فیلم علی صمدی پس از ۲ سال/ «صحنه زنی» فیلمی بر بستر یک واقعیت هولناک

رو گذشته با اعلام نتیجه جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد تا فیلم سینمایی «صحنه زنی» از تاریخ ۱۴۰۰.۰۹.۲۴ وارد چرخه اکران سینماها شود به همین بهانه در این گزارش مروری می‌کنیم بر دومین فیلم علی صمدی کارگردان جوان سینمای ایران.

«صحنه زنی» دومین فیلم علی صمدی با ساختاری متفاوت از فیلم نخست او «بی‌نامی» پس از آنکه از لیست اصلی فیلم‌های جشنواره ملی فیلم فجر خط خورد با تعجب بسیاری از اهالی رسانه روبرو شد، این فیلم سینمایی این‌بار در جشنواره سی و هشتم جهانی فیلم فجر به اکران در آمد تا در فضایی به‌دور از جنجال فرصت دیده شدن توسط مخاطبان، منتقدان و اهالی رسانه را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

 

فیلم سینمایی «صحنه زنی» درباره‌ سه مرد است که یک شبکه خلاف را اداره می‌کنند و کارشان این است که صحنه‌های جعلی تصادف بسازند تا از بیمه پول بگیرند. همین خلاصه قصه کوتاه از «صحنه‌زنی» بیننده را با داستانی جدید و کم‌تر روایت شده در سینمای ایران مواجه می‌کند. علی صمدی بر اساس تحقیقاتی که از روزنامه‌ها، اداره‌های بیمه و دیگر ارگان‌ها داشته، تلاش کرده تا این سوژه‌ عجیب و تجارت پرسودی که در جامعه جریان دارد را در قالب فیلمی اجتماعی و قصه‌گو روایت کند.

بهرام افشاری پس از تجربه در نقش‌های کمدی این بار در نقشی جدی و با ظاهری متفاوت در فیلم سینمایی «صحنه زنی» ایفای نقش داشته است. شخصیت «اسد» با بازی بهرام افشاری در نقش رئیس گروه، با ظاهری رعب‌آور و خوف‌ناک کمتر از بقیه حرف می‌زند و کارش تهدیدکردن است. اسد شخصیتی پیچیده داشته و زندگی سختی را پشت سر گذاشته و حالا در صدد آن است تا با به دست آوردن پول دختر خود را پیدا کند.

مجید صالحی هم در نقش «سبزواری» سعی می‌کند با زبانی آرام کنترل اوضاع را به‌دست بگیرد و «مِستر» با بازی پیام احمدی‌نیا وظیفه‌اش عملی کردن تهدید‌ها و دستورات اسد است. شخصیت متفاوت این سه نفر و دیالوگ‌هایی که پشت سر هم میان آن‌ها رد و بدل می‌شود، به حفظ ریتم فیلم بسیار کمک کرده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

چکناواریان: خوشحالم که کنسرت‌ها دوباره برگزار می‌شوند

لوریس چکناواریان در گفت‌وگو با میزان پیرامون برگزاری دوباره کنسرت‌ها گفت: بسیار خوشحالم از این که باری دیگر هنرمندان می‌توانند کنسرت‌های خود را برگزار کنند و همینطور خوشحالم که تئاترها هم این روزها می‌توانند اجرا شوند و آرزویم این بود که هر چه زود زندگی به حالت اولیه برگردد و بار دیگر صحنه‌ها جان بگیرند.

چکناواریان در همین راستا ابراز کرد: با تسریع در واکسیناسیون عمومی و بهتر شدن اوضاع مردم می‌توانند همچون گذشته با هنر زندگی کنند و از طرفی هنرمندان و موزیسین‌های زیادی داریم که احتیاج به صحنه دارند و همینطور صحنه نیز نیاز به بیننده و شنونده دارد بنابراین از اینکه چنین تصمیمی برای برگزاری مجدد کنسرت‌ها گرفته شد خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار موسیقی اینجا کلیک کنید

این پیشکسوت عرصه موسیقی پیرامون جدیدترین آثار خود بیان کرد: من این روز‌ها در خانه مشغول نوشتن قطعه جدیدم هستم برای عزیزانی که بر اثر کرونا از بین ما رفتند همچنین مجموعه‌ای ۳۰ قطعه در دست دارم که در طول این مدت دوساله کرونا و درخانه ماندن این آثار را آماده کردم.

وی خاطرنشان کرد: کارهای بسیار فاخری آماده دارم که برای آنها بسیار زحمت کشیده‌ام اما متاسفانه ما در حوزه هنر اسپانسر نداریم که برای چنین آثاری سرمایه‌گذاری کنند به محض اینکه اسپانسر لازم پیدا شود آثارم را روانه بازار و اجرا خواهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فرهنگی اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اینجا اینجا اینجا اخبار فرهنگی اخبار سینما برای مشاهده آخرین اخبار اینجا کلیک کنید بیشتر بخوانید تاریخ ۱۴۰۰ سینمای ایران فیلم سینمایی شورای صنفی چرخه اکران صنفی نمایش کنسرت ها علی صمدی صحنه زنی ۱۴۰۰ ۰۹ کبری ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، خبرگزاری دولتی کره شمالی(KCNA) نوشت که ارتش پیونگ‌یانگ برای نخستین بار، با هدف شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای زیر نظر «کیم جونگ اون» رهبر این کشور، رزمایش ترکیبی برگزار کرد.

این رزمایش در دو بخش شامل «مانور با هدف آرایش گرفتن واحدهای نظامی و تغییر به فاز ضدحمله پس از صدور فرمان از سوی سامانه هشدار بحران هسته‌ای(Hwasanpalryong) و همچنین مانور کار کردن با سیستم فرماندهی ضد حمله هسته‌ای » برگزار شد.

خبرگزاری کره شمالی نوشت: نیروهای کره شمالی در این رزمایش‌ها آرایش ضدحمله هسته‌ای را تمرین و کلاهک‌های هسته‌ای مشقی را شلیک کردند تا در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای آمادگی داشته باشند.

هدف اصلی این رزمایش نمایش قابلیت اطمینان، برتری، قدرت و ابزارهای متنوع هسته‌ای کره شمالی و تقویت قوای هسته‌ای این کشور هم از حیث کیفیت و هم از لحاظ کمیت اعلام شده است.

به نوشته KCNA، این رزمایش که «ماشه‌ هسته‌ای» نام دارد، «هشدار روشن به دشمنان است زیرا همزمان با مقطعی انجام شد که دشمنان با اقدامات به شدت تحریک‌آمیز و خصمانه، هیاهوی نظامی علیه کره شمالی به‌راه انداخته‌اند.»

کد خبر 6086267

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟