Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@21:22:57 GMT

حذف زودهنگام سپیدرود از جام حذفی

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۰۲۴۱

حذف زودهنگام سپیدرود از جام حذفی

8 تیم صعودکننده به مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی امروز مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه" در ادامه فصل جدید جام حذفی فوتبال ایران، عصر امروز 8 مسابقه در مرحله دوم رقابت‌ها برگزار شد که نتایج جالب‌توجهی در آن به ثبت رسید.

 

تیم لیگ دسته دومی سپیدرود رشت در اهواز به مصاف تیم دوکوهه اندیمشک رفت که شاگردان حسن اشجاری غافلگیر شدند و پس از تساوی در وقت قانونی و اوقات اضافی، در ضربات پنالتی 4-1 بازی را به حریف خود واگذار کردند تا حذفی زودهنگام از این رقابت‌ها را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال پیام خراسان که مجدداً پس از قریب به یک دهه دوری از فوتبال، تاسیس شده و در فصل جدید لیگ دو حضور خواهد داشت، در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد در وقت قانونی و اضافی به تساوی 2-2 مقابل تیم بنتوحسام مهر فارس رضایت داد اما در ضربات پنالتی آن‌ها هم مغلوب شدند تا تیم گمنام شیرازی راهی مرحله بعدی جام حذفی شود.

 

شاگردان محسن بنگر در تیم شهرداری نوشهر هم صعودی بدون دردسر به مرحله بعدی جام حذفی داشتند، چرا که آن‌ها به دلیل مشکلات قراردادی تیم عقاب تهران، از سوی ناظر مسابقه برنده دیدار اعلام شدند و به جای انجام مسابقه رسمی، یک دیدار تدارکاتی را در تهران مقابل عقاب برگزار کردند که اتفاق عجیب و جالب‌توجهی بود.

 

نود ارومیه، ون پارس نقش جهان، جواهری منصور آبیک و سیمان شاهرود دیگر تیم‌های صعود کننده به مرحله سوم جام حذفی بودند.

 

گفتنی است که فردا با انجام تقابل تیم‌های اسپاد الوند تهران-گل ریحان البرز و خلیج فارس ماهشهر-مس نوین کرمان پرونده مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی بسته خواهد شد.

جام حذفی دسته یک سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام حذفی دسته یک سپیدرود رشت رقابت ها جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ وهب مختاران افزود: مسابقات مهارت آزاد در رشته پیرایش مردانه، طبخ غذا‌های سنتی و مدرن با طعم سیر و همچنین طبخ غذا‌های دریایی (آبزیان) سال گذشته برگزار شد.

او با بیان اینکه مسابقات مهارت ویژه زندانیان نیز در ۲ مرحله شهرستانی و استانی برگزار شد، از برگزاری مسابقات کشوری مهارت آزاد ویژه عموم و اقشار اتباع کارگران خبر داد.

مختاران گفت: همه ساله مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که سال گذشته بیست و یکمین مرحله برای سنین زیر ۲۱ سال به اجرا درآمد.

او افزود: در مرحله شهرستانی بیست و یکمین المپیاد ملی مهارت ۷۶ نفر در ۲۶ رشته به رقابت پرداختند که ۱۵ نفر برای رقابت‌های کشوری انتخاب شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان تصریح کرد: هفت نفر از این افراد در رشته‌های صافکاری خودرو، تاسیسات الکتریکی، تراش سی. ان. سی، نقاشی خودرو، آرایشگر مردانه و فناوری اتومبیل موفق به دریافت مدال شدند.

مختاران گفت: مسابقات آزاد مهارت نیرو‌های مسلح سال گذشته در ۲ مرحله شهرستانی و استانی برگزار شد.

او با بیان اینکه در مسابقات مهارت آزاد هیچگونه محدویت سنی نداریم گفت: مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی با حضور نخبگان و استعداد‌های برتر زیر ۲۱ سال دارای مهارت انجام می‌شود و مدال آوران کشوری به رقابت‌های جهانی راه می‌یابند.

دیگر خبرها

  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • ما در سرزمین شعریم از حافظ تا فیض!
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • بازی مهیج لیگ 6 اردیبهشت تکرار می‌شود!
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • حذف زودهنگام زنان ایرانی از مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز
  • لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس/ کلوپ از رقابت بر سر قهرمانی کنار کشید+ فیلم