Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی‌محمد رجبی در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه ورود عجولانه و بدون دانش فنی به عرصه خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌تواند سرمایه کاربران را با خطر مواجه کند، گفت: لذا کاربران و فعالان این حوزه باید قبل از ورود به این فضا حتما اطلاعات خود را درباره این موضوع کامل کرده و با دانش کافی وارد این فضا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان افراد نباید با اطلاعات کم یا با اتکا به اطلاعات افراد غیرقابل اعتماد وارد این فضا شوند، گفت:‌در همین راستا نیز توصیه می‌شود که اگر کاربری آشنایی لازم با این حوزه را ندارد، حتما قبل از سرمایه‌گذاری از مشاوره و راهنمایی چندنفر از افراد خبره و مورد اعتماد در این حوزه استفاده کند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا، معرفی توکن های بی ارزش و کلاهبرداری از کاربران، افزایش ریسک مسدود شدن دارایی کاربران ایرانی با عنوان احراز هویت و هدایت به صرافی های جعلی و غیر واقعی را از جمله پیامدها و خطرات حضور افراد کم اطلاع در عرصه رمز ارزها دانست و گفت:‌ کاربرانی که قصد ورود به این فضا را دارند لازم است حتما اطلاعات کاملی در خصوص نحوه خرید و فروش در این بستر داشته باشند.

رجبی ادامه داد:‌ در گام بعد نیز لازم است، کاربران بدون توجه به تبلیغات اغوا کننده فعالیت خود را ادامه دهند و حتما ایمنی کیف پول الکترونیک خود را افزایش دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلیس فتا ارزهای دیجیتال کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس وعده داده بود که برای این گوشی‌ها سه سال به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی منتشر خواهد کرد.

طبق بیانیه‌ی رسمی، آخرین به‌روزرسانی وان پلاس ۸ دارای وصله‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) است و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. جدیدترین به‌روزرسانی گوشی وان پلاس ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد. به‌روزرسانی دردسترس کاربران هندی قرار گرفته است و به‌مرور برای سایر مناطق منتشر خواهد شد.

از مشخصات وان پلاس ۸ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی اشاره کرد. قیمت گوشی مذکور در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار اعلام شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899416

دیگر خبرها

  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟