Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در سواحل شمالی، شمال غرب و شمال شرق کشور و روزهای پنج‌شنبه تا شنبه پیش‌ِ رو در دامنه جنوبی البرز، غرب، مرکز و شرق کشور دما بین ۶ تا ۱۱ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد اصغری درباره‌ آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: در دو روز آینده افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد، در ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران، همچنین برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز چهارشنبه ۱۲ آبان با گذر امواج تراز میانی جو در شمال غرب و غرب کشور، همچنین استان‌های تهران، البرز و قزوین و اصفهان و ارتفاعات خوزستان ابرناکی، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: با شمالی شدن جریانات روی خزر چهارشنبه بارش در سواحل خزر و خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی آغاز می‌شود و پنج‌شنبه بارش در این مناطق افزایش می‌یابد و گستره بارش‌ها چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، غرب سمنان، غرب یزد و اصفهان را نیز در بر می‌گیرد.

اصغری گفت: روز جمعه ۱۴ آبان از میزان بارش‌ها در شمال غرب و غرب کاهش می‌یابد و در مناطقی از جنوب غرب، جنوب، مرکز و شرق کشور رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در سواحل شمالی، شمال غرب و شمال شرق کشور و روزهای پنج‌شنبه تا شنبه پیش‌رو در دامنه جنوبی البرز، غرب، مرکز و شرق کشور دما بین ۶ تا ۱۱ درجه کاهش می‌یابد.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی عنوان کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

اصغری در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی نیمه ابری با وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۴ و ۱۵ درجه خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بارش برف و باران افزایش سرمایه سامانه بارشی شمال غرب شرق کشور پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی احتمال بارش خفیف باران در زنجان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در روز دوشنبه آسمان زنجان صاف گاهی با افزایش ابر همراه بوده و در بعد از ظهر شاهد وزش باد خواهیم بود.

وی وضعیت جوی در روز سه‌شنبه را صاف در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با احتمال بارش خفیف باران توصیف کرد و گفت: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه آسمان زنجان صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر دارای وزش باد خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: از روز جمعه هفته جاری با عبور امواجی از منطقه شاهد بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه از روز جمعه هفته جاری تا یکشنبه هفته بعد شرایط جوی نسبتاً ناپایداری در استان حاکم خواهد شد، ادامه داد: این وضعیت به شکل وزش باد و بارش پراکنده باران خود را نشان می‌دهد.

رحمان‌نیا با بیان اینکه دمای هوای استان طی روزهای آتی افزایش می‌یابد، یادآور شد: در شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین و گیلوان در شهرستان طارم با ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین نقطه استان زنجان بودند.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان سه و ۱۹ درجه، ابهر یک و ۱۷ درجه، خرمدره سه و ۱۷ درجه، آب‌بر ۹ و ۲۵ درجه، قیدار هفت و ۱۵ درجه، سلطانیه منفی یک و ۱۸ درجه و ماهنشان پنج و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کد خبر 6078563

دیگر خبرها

  • فیروزآباد رکورد دار بارندگی در فارس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • آخرین جزئیات پیش بینی بارش‌ها و وضعیت دمای هوا در کشور / افزایش ۵ درجه‌ای دما در شمال غرب
  • وضعیت آب و هوای کشور/ رگبار باران در نقاط مختلف؛ وزش باد شدید در نوار شرقی
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • پیش بینی احتمال بارش خفیف باران در زنجان
  • تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف کشور/ خلیج فارس و دریای عمان طوفانی
  • خطر وقوع سیلاب در جنوب کشور
  • تداوم بارش باران در خراسان رضوی
  • بارش برف و باران و تگرگ از جنوب تا شمال کشور | شدت بارش‌ها در این استان‌هاست