Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه موندو دیپورتیوو چاپ اسپانیا مدعی شد که باشگاه پاری سن ژرمن در حال حاضر قصد فسخ قرارداد سرخیو راموس ، مدافع اسپانیایی خود را ندارد.

در حالی که پیش از این رسانه‌ها گزارش داده بودند که پاری سن ژرمن ممکن است زودتر از موعد مقرر قرارداد راموس را فسخ کند؛ روزنامه موندو دیپورتیوو نوشت:" پاری سن ژرمن قرار نیست این اقدام را انجام دهد؛ زیرا این باشگاه باید به راموس غرامت بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، این باشگاه فرانسوی از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم خواهد شد؛ زیرا این ورزشکار در "دوره حفاظت شده" قرارداد است."

راموس که از سال ۲۰۰۵ برای رئال مادرید بازی می‌کرد، در ماه جولای به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست و قراردادی ۲ ساله با این تیم امضاء کرد؛ اما این مدافع ۳۵ ساله به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته است اولین بازی خود را برای باشگاه پاریسی انجام دهد.

بیشتر بخوانید 

بازی‌های پر گل لوشامپیونه ادامه دارند پاری سن ژرمن - مارسی/ اولین الکلاسیکوی مسی در فرانسه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش سرخیو راموس پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران بارسلونا اشتباهی اتوبوس خودی را هدف قرار دادند! / عکس

طرفداران بلوگرانا اتوبوس خودی را با اتوبوس پاری سن ژرمن اشتباه گرفتند.

طرفداری | هواداران بارسلونا پیش از بازی مقابل پاری سن ژرمن، به اشتباه اشیایی را به سمت اتوبوس تیم خود پرتاب کردند.

به گزارش رادیو کاتالونیا، در اقدامی عجیب، هواداران بارسلونا پیش از بازی مهم تیم‌شان مقابل پاری سن ژرمن، به اشتباه اجسامی را به سمت اتوبوس تیم خود پرتاب کردند. این اتفاق زمانی رخ داد که هواداران در حال تجمع در خارج از ورزشگاه بودند و اتوبوس حامل بازیکنان بارسلونا از راه رسید. به نظر می‌رسد برخی از هواداران بلوگرانا به اشتباه اتوبوس تیم خودشان را با اتوبوس پاری سن ژرمن اشتباه گرفته و به سمت آن اشیایی را پرتاب کردند.

هواداران بارسلونا به اشتباه اتوبوس خودی را هدف قرار دادند

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • ناگلزمان تا ۲۰۲۶ سرمربی ژرمن‌ها خواهد بود
  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ | انریکه باز هم کامبک زد
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • خلاصه بازی بارسلونا 1-۴ پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • هواداران بارسلونا اشتباهی اتوبوس خودی را هدف قرار دادند! / عکس
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی