Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@04:12:33 GMT

تمجید ستاره سپاهان از مدیرعامل استقلال

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۲۳۶۰

تمجید ستاره سپاهان از مدیرعامل استقلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید نورافکن، بازیکن سپاهان و بازیکن تیم ملی ایران در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

امید نورافکن درخصوص تیم ملی امید گفت:

خیلی خوشحالم که تیم ملی امید با ۳ پیروزی به مرحله بعد صعود کرد. بازی های تیم ملی را دنبال کردم و بازی هم تیمی ام، یاسین سلمانی را نیز دنبال می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدابنده لو، سلطانی مهر، یاسین و چند نفر دیگه را کامل می شناسم. چیزی که در این سه بازی دیدم، روابط عمیق و صمیمی بین بازیکنان و کادرفنی بود. تاجیکستان رو به رشد است و حتی استقلال تاجیکستان نیز حریف سختی برای پرسپولیس بود. تشکر می کنم از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی امید.

وی در مورد خشن بودنش و دریافت کارت زرد گفت:

وقتی لباس تیم ملی را می پوشی، همه کار انجام می دهی. متاسفانه نمی توانم در بازی با لبنان باشم و این برایم بسیار سخت است. مطمئن هستم که یک نتیجه خوب در بیرون کسب می کنیم.

وی درخصوص پستش گفت:

این بستگی به سرمربی تیم دارد. در سپاهان دفاع چپ بازی می کنم و در تیم ملی هافبک هم بوده ام. مهم ترین چیز این است که خواسته مربی را بر آورده کنم.

نورافکن درخصوص رفتن تیم ملی به جام جهانی گفت:

این سوال خوبی نیست. باید دغدغه این باشد که در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم. باید بیشتر از جام جهانی فکر کنیم و من امیدوارم که در جام جهانی از گروه صعود کنیم.

 یک خواسته دارم از صدا و سیما که اگر امکانش است بیشتر به تیم ملی امید بپردازید. امکانات ما کم است و همین برنامه های شما می تواند باعث دیده شدن تیم ملی امید و انرژی دادن به آن ها باشد.

به پیروزی برابر لبنان و سوریه خوشبین هستم اما کار سختی داریم. سوریه به کره جنوبی هم گل زد و راحت نباخت. هرگز نباید دو تیم را دست کم بگیریم. کار بسیار سختی داریم.

وی در مورد سپاهان گفت:

 سپاهان امسال هدف بزرگی را دنبال می کند. بازیکنان جدیدی نیز اضافه کردیم. بازیکنان خوبی هستند. دو روز پیش با هوادار بازی داشتیم و فکر نمی کردم چنین بازی سختی داشته باشیم. نتایج امروز هم نشان داد که بازی های امسال سخت است.

وی در مورد رقیب اصلی سپاهان گفت:

هم استقلال و هم پرسپولیس خوب هستند اما استقلال تیم خوبی بسته است و بازیکنان خوبی جذب کرده است و همچنین مدیرعامل خوبی دارد که با سرمربی دعوا ندارد.

وی در مورد احتمال بازگشتت به استقلال تهران گفت:

من بازیکن سپاهان هستم  و هرگز دوست ندارم از جملاتی استفاده کنم که هواداران تیمم را ناراحت کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان استقلال استقلال امید نورافکن باشگاه استقلال سپاهان تیم ملی امید جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار پیش از اینکه این خبر خوش را به هواداران پرسپولیس بدهد، به تمجید از امیررضا رفیعی پرداخت: مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویدئو: 330727

سرمربی پرسپولیس با اشاره به وضعیت پزشکی بیرانوند گفت: بیرانوند شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

ویه‌را همچنین با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد