Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:57:02 GMT

۶۴۷ هزار راننده متخلف در البرز اعمال قانون شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۴۱۶۹

۶۴۷ هزار راننده متخلف در البرز اعمال قانون شدند

سرهنگ حمد الله  رحمتی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که با توجه به تصویب کمیته ملی کرونا ، طرح منع تردد هرشب از ساعت ۲۲ الی سه بامداد در استان البرز اجرا می شود.

وی یادآورشد : اکنون بیش از ۸۰ درصد مردم  استان البرز اجرای طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد که همچنین با توجه به اعلام وضعیت نارنجی کرونایی در برخی مناطق استان البرز ، خودروهای غیر بومی در حال تردد در این استان جریمه می شوند.

سرپرست راهور البرز اضافه کرد: این جریمه ها برای خودروهای غیر بومی توسط دوربین های ثبت تخلف و تمام گشت های پلیس راهور اعمال می شود.
رحمتی پور خاطرنشان کرد: همچنین تمام ورودی ها و خروجی های استان توسط دوربین ها و نیروهای پلیس کنترل  و در صورت ورود و خروج خودرو های با پلاک غیربومی برابر مقررات جریمه خواهند شد.

وی گفت : رانندگان توجه داشته باشند که دراجرای این طرح دوربین های ثبت تخلف فعال بوده و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می شود.

اکنون ۲ شهرستان کرج و فردیس نارنجی ، چهارشهرستان ساوجبلاغ ، نظرآباد ، چهارباغ و اشتهارد زرد و شهرستان طالقان آبی کرونایی است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا البرز محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا البرز محدودیت های کرونا پلیس راهور ناجا البرز محدودیت های کرونا استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سرپرست اداره کل استاندارد اصفهان ،۲۴ پرونده واحدهای تولیدی دارای پروانه و تائیدیه استاندارد اما با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد و دارای مغایرت و بدون انطباق کاربردی و بحرانی را از پرونده های رسیدگی شده در این کمیسیون برشمرد.

مهدی هادی افزود: در این کمیسیون  به ۴ پرونده صنایع غذایی، ۹پرونده مصنوعات طلا، ۴ پرونده مکانیک فلزشناسی، یک پرونده لوله و اتصالات، یک پرونده بسته بندی و سلولزی، ۵ پرونده ساختمانی  و متخلفان براساس بند ۱۰ شیوه نامه نحوه برگزاری جلسات کمیسیون و با لحاظ شرایط و امکانات خاطی و دفعات و سوابق تخلف، تذکر و اخذ تعهد کتبی، معدوم کردن محصولات معیوب با نظارت کارشناس استاندارد و ارجاع به مرجع قضایی و همچنین جزای نقدی از ۱۰۰میلیون ریال تا ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شدند.

دبیر شورای استاندارد استان،مجموع جزای نقدی واحدهای تولیدی را شش میلیارد و پنجاه میلیون ریال بیان کردو گفت: از این میزان جریمه دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آن به مدت شش ماه تعلیق شد.

براساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد کمیسیون ماده ۴۲ حسب مورد تشکیل و به موارد تخطی مشخص شده در این قانون رسیدگی می کند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳