Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@21:32:33 GMT

شیبا اینو در صرافی کراکن لیست می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۴۷۲۹

صرافی کراکن با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد شیبا اینو را از روز سه‌شنبه به فهرست خریدوفروش خود اضافه می‌کند. این صرافی آمریکایی در شرایطی شیبا اینو را لیست می‌کند که این میم کوین نسبت به هفته گذشته ۹۷ درصد رشد کرده و در مقایسه با ماه قبل هم ۸۲۵ درصد افزایش قیمت داشته است.   به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از یوتودی، بر اساس اعلامیه ای که صرافی کراکن (Kraken) مستقر در سانفرانسیسکو در توییتر منتشر کرد، این شرکت قرار است در روز سه شنبه، شیبا  اینو را در صرافی خود لیست کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  صرافی کراکن به روشی غیرمتعارف قصد لیست کردن این ارزدیجیتال را داشت. برایان هافمن ، سرپرست محصول کراکن، به جای اعلام رسمی، طرفداران شیبا اینو را به چالش کشید تا تعداد لایک‌های پست این صرافی را به حداقل ۲,۰۰۰ عدد برسانند.   البته این هدف برای یکی از سریع ترین جوامع در حال رشد ارزهای دیجیتال به راحتی قابل دستیابی بود.   در زمان انتشار این مقاله، این توییت بیش از ۱۷,۶۰۰ عدد لایک جمع آوری کرده است، به این معنی که داغ ترین ارز دیجیتال در حال حاضر قرار است از روز سه شنبه در این پلتفرم معاملاتی ظاهر شود.   شیبا در اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) در کوین بیس در دسترس قرار گرفت. اضافه شدن این میم کوین به بزرگترین صرافی ایالات متحده به عنوان عامل شروع رالی ماه اکتبر (مهر) این ارز دیجیتال در نظر گرفته شد.   «قاتل دوج کوین» در دیگر پلتفرم‌های معاملاتی نیز مورد توجه قرار گرفته است. اوایل امروز، بایننس یک جفت معاملاتی را معرفی کرد که به شیبا اجازه می‌دهد در برابر رقیب اصلی خود یعنی دوج کوین معامله شود. این جفت در ۲ نوامبر (۱۱ آبان) در دسترس قرار خواهد گرفت.   شیبا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است و به طور محکم در جایگاه نهم کوین مارکت کپ قرار دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیبا اینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد

انتشار ویدیویی از تمرینات استقلال، خبرهای خوشی برای هواداران این تیم به همراه داشت.

حضور مهدی پاشازاده کنار شاگردان جواد نکونام، شور و انگیزه مضاعفی به تمرینات تزریق کرد. اما بدون شک، مهم‌ترین اتفاق این ویدیو، رونمایی از کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بود.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

  منبع:طرفداری

دیگر خبرها

  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • قلاب ؛ میثم ابراهیمی و مهدی امیری
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟