Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ مهدی چمران در نخستین جلسه قرارگاه اجتماعی مسائل تهران اظهار داشت: طبق تجربیات گذشته، موضوعات استان تهران و شهر تهران در هم تنیده است و جدا شدنی نیست و حتی با استان البرز هم مرتبط است.

وی ادامه داد: فراتر از این، بسیاری از مسائل شهر تهران به شهر و استان تهران خلاصه نمی شود بلکه مربوط به کل کشور است و حرکت هایی که در استان انجام می‌شود ممکن است جاذب جمعیت باشد که موجب شروع به مهاجرت به تهران می شود و بزرگترین جاهایی که مسائل به وجود می‌آید در شهر تهران است که از ترمینال ها شروع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: با این دو پیش‌فرض مواجه هستیم و اگر فقط به تهران بسنده کنیم و استان‌های دیگر را فراموش کنیم سبب موج جمعیتی به تهران می شود؛ از اینرو ارتباطات بین شهری بسیار مهم است.

چمران سپس گفت: مسائل اقتصادی ریشه بسیاری از مشکلات است و اگر مسائل اقتصادی حل نشود، تلاش ها به نتیجه قطعی نمی رسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای شهر تهران مهدی چمران استان تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، خواجه وند گفت: باتوجه به موضوعات مرتبط با حوزه برق در استان البرز، با هدف رضایتمندی مشترکین و مردم استان، نصب انشعابات مشترکین نخستین اولویت در برنامه‌های کاری این شرکت می‌باشد. اولویت دوم، بهبود وضعیت روشنایی معابر استان می‌باشد که استفاده از ظرفیت پیمانکاران کشوری در دستور کار قرارگرفته است.
ایشان در ادامه افزودند:با توجه به نزدیک شدن زمان اوج بار سال ۱۴۰۲ در روز‌های گرم سال، برنامه ریزی‌های مدونی در حال انجام می‌باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم عبور موفقی از پیک بار سال ۱۴۰۳ داشته باشیم.
دکتر خواجه وند در پایان موضوعات پیرامونی مانند توسعه مباحث انرژی‌های‌نو را نیز از برنامه‌های در دستور کار این شرکت بیان کردند.

دیگر خبرها

  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت