Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدی ایروانلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آتش زدن یک زن توسط شوهرش در یکی از روستاهای ماکو سوژه شبکه های اجتماعی شد اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است.

 وی افزود: حدود سه هفته قبل در پی اختلاف خانوادگی در روستای "قوریشکاک " ماکو، زنی اقدام به خودسوزی کرده و بعد از بستری شدن در بیمارستان فجر ماکو به علت شدت سوختگی به ارومیه اعزام و به همین علت سوختگی بالا  متأسفانه جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ماکو ادامه داد: طبق اعلام مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو و بررسی های صورت گرفته، این فرد حتی باردار هم نبوده و سخن رسانه ها در این خصوص نیز کذب است.

محمدی بیان کرد: بعد از فوت این بانوی ماکویی، پرونده قضایی هم برای همسر او تشکیل شد ولی دلایلی برای قتل این زن توسط شوهرش پس از تحقیقات قضایی از سوی این مراجع ثابت نشده و این فرد نیز با قید وثیقه آزاد شده است.

ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی رسانه های فارسی زبان ماکو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی رسانه های فارسی زبان ماکو آذربایجان غربی رسانه های فارسی زبان ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در قالب  پویش «به حرمت علی می‌بخشم» که  از پنجم بهمن ماه سال گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شده بود و تا روز شهادت آن حضرت در ۲۳ فروردین ادامه داشت، ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده قضایی و اختلاف در استان به سازش ختم شد.

ناصر عتباتی  اظهار کرد: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص نفس و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات از شکایت خود بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این میزان سازش در قالب پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» نشان از ارادت مردم استان به اهل بیت (ع) است.

عتباتی اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری پویش‌های فرهنگی اینچنین شاهد سازش‌های بیشتر در آذربایجان غربی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • برد پرگل یاران فردوسی‌پور مقابل سرخابی‌های سابق
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد