Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس شورای شهر اردبیل ، باید هر چه سریعتر سند جامع توسعه ورزش و سلامت استان اردبیل تدوین شود تا براساس اولویت ها رشته های ورزشی مورد حمایت قرار گیرند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، نائب رئیس شورای شهر اردبیل در جلسه با مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: باید هر چه سریعتر سند جامع توسعه ورزش و سلامت استان اردبیل تدوین شود تا براساس اولویت ها رشته های ورزشی مورد حمایت قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
میرمحمد سیدهاشمی گفت: ما همه دردها و مشکلات ورزش استان را به عینه مشاهده می کنیم و بهتر است به جای تکرار این دردها و رفتار شعاری عملگرا بوده و دنبال علاج و درمان این دردها بود. وی به هم ریختگی و پیگیری انبوهی از پروژه های نیمه تمام را آفتی جدی در این حوزه برشمرد و بیان کرد: بهتر است با همکاری مرکز پژوهش شورای شهر سند توسعه ورزش استان اردبیل تهیه و تدوین شود تا براساس این ساختار بدانیم در چهار سال پیش رو قرار است چه اتفاقی در ورزش استان روی دهد.

سیدهاشمی ضرورت ورود بخش خصوصی را به حوزه ورزش و ایجاد زیرساخت های مناسب برای رشته های اولویت دار یاداور شد و گفت: باید حمایت های پراکنده از هیئت های ورزشی جای خود را به انسجام در این حوزه بدهد تا ما در چهار سال مسئولیت شورای شهر بتوانیم در چند رشته مشخص حمایت ها و پشتیبانی ها را انجام داده و مدال آوری ها را شاهد باشیم.

وی افزود : اگر در طی هر سال ، بتوانیم از ۲ رشته ورزشی مفرح حمایت کنیم در پایان ۴ سال حداقل توانسته ایم از ۸ رشته ورزشی حمایت کرده و نتیجه عملکرد سند جامع توسعه ورزش و سلامت را به شهروندان عزیز عرض نمائیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل سند جامع توسعه ورزش و سلامت استان اردبیل تدوین شود شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خلیلی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084833

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است