Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به نصب ۲ هزار دوربین در محورهای شمالی کشور گفت: این دوربین‌ها در محورهای پرتردد و پر سرعت نصب خواهند شد.

به گزارش برنا از مازندران ، سردار سید کمال هادیانفر درباره مشکلات جاده‌های بین شهری مازندران و استفاده از دست‌انداز به جای دوربین‌های کنترل سرعت در محورها اظهار کرد: در بازدیدی که از جاده‌های شمالی داشتم، این ایراد مشاهده شد و به سازمان راهداری ابلاغ و تأکید مبنی بر رفع این موانع کرده‌ایم، چراکه این موانع حادثه‌خیز است و مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: طبق آخرین توافق با وزارت راه، قرار است ۲ هزار دستگاه دوربین به محورها اضافه شود و در حال حاضر تشریفات قانونی آن نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه براساس جانمایی که پلیس انجام می‌دهد، در محورهای پرتردد و پرسرعت جانمایی دوربین‌ها انجام خواهد شد و دوربین‌ها نصب می‌شوند، گفت: در نقاطی که این موانع وجود دارد و سرعت‌ها افزایشی است، ‌ موانع دوربین‌ها می‌تواند کُندکننده تخلف باشد، اما ۹۲ درصد از علل تصادفات، عامل انسانی است و ما تأکید داریم که هموطنان باید قانون‌مدار باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور جاده شمال مازندران تردد جاده های شمال سردار هادیانفر دوربین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه راه‌های خوزستان باز هستند/ بارندگی در محورهای شمال شرقی‌ و شمالی

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به باز بودن همه محورهای استان، از لغزندگی راه‌ها خبر داد.

سرهنگ سعید رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر همه محورهای خوزستان باز هستند و مشکل خاصی در تردد خودروها وجود ندارد.

وی با اشاره به تداوم بارندگی در محورهای شمال شرقی‌ و شمالی افزود: با توجه به حجم بارندگی‌ها، سطح راه‌ها لغزنده است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم در حالت خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند و در حال رانندگی، توجه به جلو را رعایت و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی باثبات نیست و این شرایط می‌تواند حادثه‌ساز باشد، توصیه می‌شود رانندگان در صورت امکان سفر خود را تا ثبات شرایط آب و هوایی به تعویق بیندازند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توقیف ساعتی خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز در جاده‌های کشور
  • چهارمحالی‌ها در سال ۱۴۰۲ تخلفات رانندگی بیشتری را انجام دادند
  • دو میلیون تردد در مسیرهای استان ایلام ثبت شده است
  • وقوع ۲۰۲ مورد حادثه ترافیکی در نیمه اول طرح امداد نوروزی نیشابور
  • بذرپاش: رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • محور کندوان یک‌طرفه شد/ کاهش ۶۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی مازندران
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده های کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز
  • همه راه‌های خوزستان باز هستند/ بارندگی در محورهای شمال شرقی‌ و شمالی
  • ترافیک سنگین در مسیر رفت و برگشت محورهای شمالی کشور