Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه ظهر امروز در کمیته هم‌اندیشی و چاره‌جویی مشکلات و معضلات اساسی استان در دفتر امام جمعه همدان اظهار کرد: تصمیم‌گیری‌های جمع مبتنی بر قانون، همفکری اصولی، آن هم از سوی مسئولان تصمیم‌ساز در استان و در صورت نیاز در سطح کشور، در ریشه‌کنی و یا رفع بخش قابل توجهی از مشکل اثربخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: چاره‌اندیشی تخصصی و کارشناسای شده با حضور دستگاه‌های متولی و مربوط به مشکلات، در تسریع راهکارها راهبردی برای حل آن ماندگارتر است.

رئیس کل دادگستری استان همدان مشکلات بین تولیدکنندگان و بانک ها را مصداقی از مواردی دانست که باید به عنوان یکی از اولویت‌های ضروری برای رفع آن به میدان آمد، مسئله ای که هم رئیس جمهور و هم ریاست قوه قضائیه بر آن تأکید دارند.

وی تصریح کرد: برخی بانک‌ها از قانون تفسیر به رأی دارند و بلافاصله به دنبال توقیف اموال تولیدکنندگان و یا ضامن می‌روند، در حالی که می‌توانند مجاب شوند تا بدون آن که کار واحدهای تولیدی متوقف شود پیگیر مطالبات قانونی خود باشند.

عدالتخواه بیان کرد: بهتر است از سوی نماینده دولت در استان به نهادهای دولتی از جمله تأمین اجتماعی و بانک‌ها این موضوع اطلاع داده شود تا قبل از تشکیل پرونده قاضی، در کارگروهی ذیل همین کمیته مشکلات بین واحدهای تولیدی و آنان بررسی و به سمت چاره‌جویی برای حل مشکل حرکت کنند.

وی افزود: دستگاه قضایی این آمادگی را دارد فراتر از قانون در حمایت از تولید و تولیدکننده در مواردی پرونده‌هایی را که در اجرای احکام هم رفته با همفکری و مصالحه از توقیف و توقیف آن جلوگیری به عمل آورد و البته در این راه قانومند به سمت ارائه راهکار حرکت می‌کند.

 رئیس کل دادگستری استان همدا در پایان با بیان اینکه در ۲۳ ماه اجرای طرح ابتکاری معتذرین در همدان ۱۰ هزار شاکی از ۴۰ میلیارد تومان خود گذشتند، گفت: این موضوع نشان می‌دهد می‌توان در مورد مشکلات جامعه نیز طی برنامه‌های کارشناسی و تخصصی، چاره‌جویی کرد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک ها تعطیلی واحد تولیدی رئیس دادگستری همدان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه