Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:34:16 GMT

جایگاه کسب و کار کردستان در کشور باید ارتقا یابد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۷۲۷۹

جایگاه کسب و کار کردستان در کشور باید ارتقا یابد

ایسنا/کردستان جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در قرارگاه پیشرفت و مانع‌زدایی و جهش تولید گفت: جایگاه ۲۹ فضای کسب و کار استان کردستان در سطح کشور اصلا شایسته استان نیست و این میزان باید ارتقاء یابد.

سردار علیرضا مدنی، که امروز در سالن فرماندهی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برگزار شد اظهار کرد: جایگاه ۲۹ فضای کسب و کار استان کردستان در سطح کشور اصلا شایسته استان نیست و این میزان باید ارتقاء یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جایگاه مردم دیاری که ۴۲ سال به صورت مستقیم در مقابل با استکبار ایستادگی و مقاومت کرده اند خیلی بالاست.

سردار مدنی با تاکید بر اینکه هرجایی که ریسک پذیری اتفاق افتاده در نهایت به نتیجه مطلوب دست پیدا کرده ایم بیان کرد: باید در راستای توسعه استان و مانع زدایی از واحدهای صنعتی و معدنی به صورت جهادگونه عمل کرد.

وی افزود: ما در این قرارگاه در تلاشیم تا با پایش و بررسی مشکلات موجود در واحدهای راکد مانع زدایی های لازم انجام شده و این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار کرد: باید به صورت مصداقی پایش و مانع زدایی تمام ۴۰۰ واحد صنعتی و معدنی استان تا پایان سال جاری انجام شود تا شاهد اشتغال هرچه بیشتر در استان باشیم.

وی بر آمادگی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان جهت تسهیل‌گری واحدهای استان تاکید کرد و گفت: مجموعه ما این توانایی را دارد تا با کمک به این واحدها در راستای پیشرفت و توسعه جامعه گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه باید حس کمک و همیاری در جامعه در قالب ملی گرایی  شکل گیرد افزود: امید است که با برگزاری چنین جلساتی منجر به کسب نتایج مطلوب در جامعه باشیم و پیشرفت هرچه بیشتر را به دنبال داشته باشد.

سردار مدنی اظهار خاطرنشان کرد: قوانین دست و پاگیر پر جامعه زیاد است که باید آنها را تسهیل کرد وبا رفع موانع تولید به اقتصاد استان کمک کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان مانع زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: با رویکرد محرومیت‌زدایی ۶۵ کیلومتر عملیات راهسازی و آسفالت ریزی در مناطق روستایی و عشایری استان انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس نوظهور در جریان افتتاح راه روستای مرتضی کندی در پارس‌آباد اظهار کرد: سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ماموریت پیدا کرده تا با هدف محرومیت‌زدایی در اجرا و سرعت‌دهی به پروژه‌های عمرانی و زیربنایی با اولویت مناطق روستایی و عشایری ورود پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته و در همین راستا 65 کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی شد که در این پروژه‌ها راهداری نقش نظارتی و فنی را عهده دار بوده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در روستای مرتضی کندی دو کیلومتر راه روستایی به بهره برداری رسید که سپاه استان 6 میلیارد تومان برای آن هزینه کرده و پروژه بهسازی و آسفالت ریزی 2.5 کیلومتر مسیر ارتباطی عشایری نیز در بیله سوار افتتاح شد.

نوظهور بیان کرد: علاوه بر پروژه های آسفالت ریزی و راهسازی به همت بسیج سازندگی استان اردبیل آبرسانی به 455 روستا جزو برنامه ها و تکالیف اصلی است که تاکنون نیمی از این طرح ها نیز در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار به بهره برداری رسیده است.

وی از تلاشی مضاعف برای تکمیل سایر پروژه های آبرسانی روستایی در سال جاری خبر داد و گفت: تا شروع فصل گرما آب شرب 83 روستا نیز تکمیل شده و اهالی این روستاها در تابستان از آب بهداشتی و سالم و در عین حال پایدار بهره مند خواهند شد.

رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: با همکاری نهادهای حمایتی به ویژه کمیته امداد ساخت و تحویل مسکن مددجویی نیز با کیفیت و طرح های متفاوت به انجام رسیده و در روستاهای استان اردبیل تحویل خانواده های تحت پوشش کمیته امداد شده است.

نوظهور اظهار کرد: برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت سیل به شهرها و روستاها با همراهی منابع طبیعی استان و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) طرح های آبخیزداری و احداث بندهای تاخیری در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 350 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها منابع پیش بینی شده تا با اجرای طرح‌های آبخیزداری بتوان آب جمع شده در این بندها را به سمت باغات و اراضی زراعی هدایت کرد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • ۲ یافته پیمایش فرهنگی: ارتقا جایگاه خانواده و اعتقادات دینی