Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در نشست شورای استاندارد استان قزوین، افزود: شیوع ویروس کرونا و همچنین تحریم ها، آسیب های بی شماری به بخش تولید وارد کرده که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.

وی با بیان اینکه اگر پول نفت از درآمد کشور حذف شود، تکیه به تولید و تولیدگران نمود بیشتری پیدا می کند، افزود: متاسفانه پول نفت، کشور را از مالیات و عوارض تولید بی نیاز کرده است اما اگر نفت را حذف کنیم دولت مواجب بگیر بخش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین با بیان اینکه بیکاری ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است، افزود: خوشبختانه در ۱۵ سال اخیر اتفاقات خوبی در کشور رقم خورده است و روز به روز شاهد افزایش واحدهای تولیدی هستیم که در این خصوص باید قدردان سیاستگذاری های درست مقام معظم رهبری باشیم.  

جمالی پور ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، درآمدهای نفتی کشور در صندوق توسعه ملی جمع آوری می شود و در نهایت در اختیار توسعه زیرساخت ها و تسهیل در بخش تولید قرار می گیرد.  

استاندار قزوین با بیان اینکه امروزه، بار و مسئولیت اداره کشور و دولت بر دوش تولید است، گفت: هر قدمی که برای توسعه زیرساخت ها و رفع موانع بخش های تولیدی برداشته شود، در راستای رفاه و منفعت عمومی جامعه است.  

 وی با قدردانی از زحمات تولیدکنندگان در این شرایط سخت اقتصادی، افزود: سهم به سزایی از سود تولید به نفع کشور بوده و حمایت از تولیدکننده، حمایت از توسعه کشور است بنابراین باید دولت و عوامل آن در خدمت بخش تولید باشند و مسیر را برای فعالان این عرصه هموار کنند.  

جمالی پور با بیان اینکه، گاهی اوقات قوانین و مقررات، مانع خدمات دهی به بخش تولید می شوند، تصریح کرد: گاهی شرایط و وضعیت کشور طوری رقم می خورد و قوانین و مقرراتی تبیین می شود که به جای رفع موانع تولید، ایجاد مانع می کند اما در استان قزوین کمتر با قوانین بازدارنده مواجه شده ایم.

این مسوول ادامه داد:ما همواره در استان قزوین، نگاه خاصی به بخش تولید داشته ایم و تمامی مدیران همه ظرفیت های خود را برای حمایت از تولید به کار گرفته اند.

وی همچنین تصریح کرد: مدیری که در بخش تولید اعمال سلیقه شخصی داشته باشد هیچ جایگاهی در استان ندارد و با همه مدیران عهد کرده ایم که مهمترین دغدغه استان تسهیلگری در بخش تولید باشد.  

استاندار قزوین بیان کرد: تاکنون در زمان مدیریتی خود، اجازه تملک واحدهای تولیدی را به بانک های استان نداده ایم و این یک افتخار برای سابقه کاری من است.  

این مسوول در خصوص توجه به امر استاندارد، گفت: این موضوع، مبحثی مهمی در امر تولید است و اگر استاندارد سازی هدف تولید کننده نباشد، قطعا در کار آسیب خواهد دید.

وی ادامه داد:  خوشبختانه ۸۰ درصد واحدهای تولیدی استان از نظر کیفیت محصول، استانداردسازی و کیفی سازی خدمات مقبولی ارائه می دهند و برای استان افتخار هستند.

استاندار قزوین در ادامه از آینده صنعت تولید استان قزوین و تبدیل آن به صنعت جهانی ابراز امیدواری کرد و از چند شرکت تولیدی که در مبحث استاندارد در استان و کشور حائز رتبه بودند تقدیر به عمل آورد.

برچسب‌ها رونق تولید تولید داخلی شورای عالی استاندارد استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید تولید داخلی شورای عالی استاندارد رونق تولید تولید داخلی شورای عالی استاندارد استان قزوین استاندار قزوین استان قزوین بخش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند

علی رحمانی معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین گفت: صندوق‌های غیردولتی حمایت از توسعه بخش کشاورزی راه‌حل مناسبی برای تزریق صحیح منابع مالی است که اجرای برنامه‌های توسعه‌ای را هموار و تسهیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تاسیس و راه‌اندازی ۲ صندوق زیتون و باغستان سنتی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین قرار دارد، ادامه داد: با راه‌اندازی این صندوق‌ها، زنجیره تولید و بازاررسانی محصولات کشاورزی تقویت شده و زمینه را برای افزایش تولید فراهم می‌سازد.

رحمانی بیان کرد: استان قزوین در این چند سال گذشته در زمینه تولید زیتون با پیشرفت‌های چشمگیری همراه است و همچنین در حوزه باغستان سنتی نیز قدمت هزارساله دارد که صندوق‌های بخش کشاورزی در کنار این ظرفیت‌ها به افزایش تولید منجر خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه تقویت صندوق‌های بخش کشاورزی به تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم نیز کمک می‌کند، ادامه داد: از آنجایی که بخشی از مشارکت در این صندوق‌ها با کمک بهره برداران بخش کشاورزی صورت می‌گیرد، به نوعی مشارکت جوامع محلی و مردم را در توسعه اقتصادی همواره می‌سازد.

به گفته معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین، تقویت و توسعه گلخانه نودهک، صنایع تبدیلی، پایانه صادراتی و همچنین افزایش بهره وری در تولید از دیگر مزایای تقویت صندوق‌ها در بخش کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • «سلامت و امنیت» مهم‌ترین اصل در مسؤولیت اجتماعی است
  • صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند
  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • نوسان در تولید مانع صادرات پایدار مرغ شده است