Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مسلم صالحی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از دولت به خاطر کاهش تورم در مهر ماه نسبت به ماه های گذشته، بیان کرد: یکی از دلایل این امر عدم رشد پایه پولی کشور و خلق بی رویه پول بوده است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و شاهد تثبیت بازار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توزیع کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان اظهار کرد: وزارت جهاد به کشاورزان قول داده که توزیع کود شیمیایی برای کشت پاییزه مخصوصا برای گندم بر اساس تناژ تحویلی کشاورزان باشد، اما الان که فصل کشت است وزارتخانه حرف خود را تغییر داده و توزیع کود شیمیایی را بر اساس سطح زیر کشت انجام می دهد که به نوعی بی‌اعتمادی در کشاورزان را ایجاد می کند که ممکن است از حالا به بعد دیگر گندم نکارند، در صورتی که گندم یک کالای استراتژیک است و ممکن است مجبور شویم امروز که آن را به نرخ ۷ هزار تومان از کشاورز می‌خریم در آینده نه چندان دور آن را با قیمت ۱۳ یا ۱۴ هزار تومان وارد کنیم.

نماینده مردم اقلید با اشاره به موضوع عدم پرداخت پاداش فرهنگیان تاکید کرد: هنوز پاداش فرهنگیانی که در سال ۹۹ بازنشسته شده‌اند پرداخت نشده است. تذکرات بسیاری را همکاران ما داده‌اند اما دولت هیچ ترتیب اثری به این موضوع نداده است و باید هر چه سریعتر پاداش فرهنگیان که عمر خود را در اعتلای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم سپری کردند، پرداخت شود.

صالحی در ادامه خطاب به وزیر بهداشت بیان کرد: تذکرم در رابطه با وارد کردن تجهیزات پزشکی است، وزارتخانه مربوطه توجیه می‌کند که محدودیت وارد کردن تجهیزات پزشکی از خارج از کشور، توسط مجلس بوده است، بنابراین مجلس باید در این موضوع شفاف‌سازی کند چرا که برخی از کالاهای پزشکی که می‌توانست با قیمت بسیار ارزان‌تر وارد شود، اما به بهانه حمایت از تولید داخل با قیمت چندین برابر از شرکت‌های داخلی خریداری می‌شود که با این کار به نوعی به بهانه حمایت از تولید داخلی، سلامت مردم را به گروگان گرفته‌ایم و در واقع حمایتی از تولید داخلی نیست، چرا که این محصولات توسط شرکت‌های داخلی مونتاژ می‌شود.

کد خبر 635508 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فرهنگیان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) در تذکری شفاهی، گفت: هنوز لایحه بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است، اما جداول تخصیص اعلام شده و این تخصیص نیز با قیودی همراه است.

وی بیان کرد: در این شرایط چطور می‌توان توقع توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور داشت؟ از ریاست مجلس می‌خواهم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند.

‌محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: حتماً با سازمان برنامه و بودجه صحبت می‌کنیم تا برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بررسی لایحه بودجه طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنای قرار گیرد. اگر تخصیصی هم داده شده، علی‌الحساب است.

کد خبر 6085398 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • دعوت جمعی از فرهنگیان بردسکن به مجلس شورای اسلامی