Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکل سریال‌ها این است که بعد از خواندن فیلمنامه و صحبت‌های اولیه اعلام می‌کنند سازمان بودجه ندارد و تهیه‌کننده هزینه کمی در اختیار دارد.

به گزارش مشرق، سجاد قراگزلو بازیگر سریال «دلدادگان» درباره بازپخش این مجموعه تلویزیونی از شبکه آی فیلم گفت: سریال «دلدادگان» در زمان پخش خود با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و بازخوردهای متفاوتی از مردم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که سهم کوچکی از این سریال بر عهده داشتم و به همراه یک گروه حرفه‌ای موفق به خلق اثری شدیم که در یاد و خاطره مردم به خوبی ماندگار شد.

وی ادامه داد: فصل اول این سریال سه سال پیش از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و مصادف شد با برگزاری بازی‌های فوتبال جام جهانی و ایام ماه محرم و همین موضوع باعث شد مردم خیلی درگیر سریال نشوند، اما فصل دوم و سوم با استقبال خوبی مواجه شد. مردم با نقش عادل در فصل دوم احساس همذات‌پنداری کردند. حالا با پخش مجدد «دلدادگان» مردم پیگیر سریال هستند و بازخوردهای خوبی در فضای مجازی نشان می‌دهند.

وی که چندی پیش ساخت فیلم کوتاه «مزون‌کار» به تهیه‌کنندگی منوچهر هادی را به پایان رسانده درباره این فیلم نیز بیان کرد: «مزون‌کار» به یک معضل روز جامعه می‌پردازد و امیدوارم در اولین نمایش‌های جهانی خود بتواند نماینده شایسته‌ای از سینمای ایران باشد. در این فیلم حسین مهری بازیگر توانای سینما و تلویزیون با گریم و ظاهری کاملاً متفاوت به ایفای نقش پرداخته است.

این بازیگر و نویسنده درباره فیلم جدید خود نیز گفت: در حال حاضر پیش تولید فیلمی با نام موقت «در سایه» را با همان گروه و عوامل فیلم «مزون‌کار» آغاز کرده‌ایم. این فیلم در ژانر جنایی - اجتماعی قرار دارد و قصد دارم برای انتخاب بازیگران آن از چهره‌های مطرح استفاده کنم. اولویتم نیز برای نمایش این فیلم حضور در جشنواره‌های خارجی است؛ پس از آن نیز برای نمایش در داخل کشور اقدام می‌کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «قرنطینه» درباره حضور در عرصه کارگردانی و ساخت فیلم کوتاه گفت: پس از بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف و فعالیت در حوزه دستیار کارگردانی و برنامه‌ریزی، احساس کردم با توجه به تحصیلات مرتبطی که با این رشته دارم وقت آن رسیده حرفه کارگردانی را با ساخت فیلم کوتاه تجربه کنم. البته که ساخت فیلم و تجربه نشستن روی صندلی کارگردانی دلیل نمی‌شود بازیگری را کنار بگذارم، اما متأسفانه با توجه به مناسبات خاصی که این روزها در انتخاب بازیگران پروژه‌ها شکل گرفته قصد دارم فعلاً تمرکزم را روی کارگردانی بگذارم.

قراگزلو درباره حضور در سریال‌های تلویزیونی نیز بیان کرد: مشکل سریال‌ها این است که بعد از خواندن فیلمنامه و صحبت‌های اولیه اعلام می‌کنند سازمان بودجه ندارد و تهیه‌کننده هزینه کمی در اختیار دارد. در واقع مبالغی پیشنهاد می‌شود که به هیچ‌وجه عرف بازیگری نیست و به همین خاطر برخی از بازیگران ترجیح می‌دهند کم‌کار باشند تا اینکه زیر بار چنین دستمزدهایی بروند.

وی در پایان در مقایسه سریال‌های سیما و شبکه خانگی تصریح کرد: اگر چه در مدیوم نمایش خانگی وضعیت مقداری بهتر است، اما متأسفانه برخی فیلمنامه‌ها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. ضمن اینکه ما همچنان با معضل اسپانسر بازیگر نیز مواجه هستیم و همین امر بسیاری از بازیگران را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان سریال دلدادگان شبکه سه سیما ساخت فیلم سریال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب

تخت معاینه تاشو یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها برای تهیه آن اقدام می‌کنند. این تخت به دلیل قابلیت و کاربردی که دارد باعث شده است که محبوبیت زیادی پیدا کند.

در ادامه بیشتر درباره تخت معاینه زنانه تاشو و قابلیت‌ها آن توضیح خواهیم داد.

تخت معاینه تاشو

تخت معاینه تاشو را می‌توانید به صورت تک و عمده از فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی خریداری کنید. انواع و مدل‌های مختلفی دارد که شما بسته به محیط اطراف و نیازی که دارید، می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

انواع تخت معاینه تاشو (پزشکی، ماساژ، دامپزشکی)

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، تخت معاینه تاشو مدل‌های مختلف و کاربردهای متفاوتی دارد. برای مثال ممکن است فردی در زمینه پزشکی و فردی دیگر در زمینه ماساژ از آن استفاده کند. با توجه به نیازی که دارید مدل خود را از فروشگاه طبجا انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترینم زمان ممکن برای شما ارسال شود. همچنین برای راهنمایی بیشتر مقاله انواع تخت معاینه تاشو در وب سایت

https://abiesalamat.com/product/%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-3030/ به معرفی انواع تخت معاینه تاشور پرداخته است.

جنس و متریال تخت معاینه تاشو (چرم، فلز، پلاستیک)

هر کدام از تخت‌های تاشو از مواد و متریال‌های مختلفی مثل چرم، فلز و پلاستیک ساخته شده‌اند. با توجه به جنسی که دارند از قیمت و دوام متفاوتی هم برخوردار هستند. معمولا برای ماساژ درمانی از جنس چرم استفاده می‎شود.

برندهای مختلف تخت معاینه تاشو

برندهای مختلفی در حال حاضر وجود دارند که به تولید و عرضه انواع تخت معاینه تاشو پرداخته‌اند. برخی به دنبال خرید از برندهای خارجی هستند و برخی دیگر قصد دارند از تولیدات داخلی حمایت کنند و خرید از تولیدات داخلی را ترجیح می‌دهند.

برخی از بهترین برندهایی که در حال حاضر به تولید انواع تخت معاینه تاشو می‎پردازند، عبارت است از:

تخت بیمارستانی پیاوار تخت بیمارستانی هیل رام (HILL-ROM) تخت بیمارستانی صحرایی تخت های بیمارستانی سینا حمد آریا تخت بیمارستانی بهیار تخت بیمارستانی پارمدیک تخت های بیمارستانی رازان پرداز تهران تخت های بیمارستانی Famed zywiec

وب سایت های سازندگان تخت معاینه تاشو

برخی از شرکت‌ها و برندهایی که به تولید تخت معاینه تاشو می‌پردازند، عبارت است از:

شرکت تجهیز سلامت:

https://abiesalamat.com/product/%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-3030/

شرکت ایران طب:

https://irantebshop.ir/

شرکت آراد تجهیز:

https://salamatortho.com/product/%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88/

ویژگی های تخت معاینه تاشو (قابل تنظیم ارتفاع، پشتی قابل تنظیم، چرخ دار)

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، تخت معاینه تاشو به دلیل قابلیت‌ها و کاربردی که دارد توانسته است محبوبیت چشم گیری در میان دیگر تخت‌ها پیدا کند. برای مثال این تخت قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد؛ همچنین پشتی آن قابل تنظیم است و راحتی بیمار را بیشتر می‌کند. از طرف دیگر چرخ دار بودن آن امکان حمل و نقل راحت آن را برای شما فراهم می‌کند.

کاربردهای تخت معاینه تاشو (معاینه پزشکی، ماساژ، فیزیوتراپی)

درباره قابلیت‌های این تخت صحبت کردیم. زمان آن رسیده که به کاربرد آن نیز بپردازیم. تخت معاینه تاشو نه تنها در بیمارستان‌ها بلکه در محیط‌های مختلف دیگری مثل ماساژ درمانی، فیزیوتراپی، دامپزشکی و … نیز کاربردی است

قیمت تخت معاینه تاشو

قیمت تخت معاینه تاشو با توجه به نوع جنس، متریال مورد استفاده، قابلیت‌های به کار رفته در آن و … می‌تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد. همچنین این که تخت معاینه تاشو را از کدام فروشگاه و از کدام برند تهیه می‌کنید نیز بر قیمت تخت تاثیر می‎گذارد. معمولا برندهای خارجی قیمت بیشتری دارند.

مزایای تخت معاینه تاشو

تخت معاینه تاشو از مزایای بسیاری برخوردار است که در ادامه به معرفی همه آن‌ها می‌پردازیم. اگر علاقه مند هستید که از مزایای بیشتر تخت معاینه تاشو مطلع شوید، مقاله فواید استفاده از تخت معاینه تاشو که در وب سایت https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1339112-%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%DA%86%D9%87-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF را مطالعه کنید. برخی از این مزایا عبارت است از:

صرفه جویی در فضا حمل و نقل آسان ذخیره سازی آسان تنظیم آسان چند منظوره صرفه جویی در فضا

تخت معاینه تاشو به دلیل این که به راحتی قابل کوچک شدن است به شما در استفاده بهینه از محیط به خصوص محیط‌های کوچک کمک می‌کند.

حمل و نقل آسان

به دلیل چرخ دار بودن حمل نقل آن بسیار آسان است. هر کجا که بخواهید با کمی فشار دادن یا هل دادن قابل جابه‌جایی است.

ذخیره سازی آسان

منظور از ذخیره سازی آسان این است که به راحتی م‌توانید آن را در هر کجا که بخواهید جا دهید بدون این که نیاز باشد به دنبال مکان مناسب برای آن باشید.

تنظیم آسان

قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی آن به افرادی که روی تخت قرار می‌گیرند، راحتی بیشتری می‌دهد. شما با تنظیم ارتفاع حتی می‌توانید موقع بالا رفتن و پایین آمدن اذیت نشوید.

چند منظوره

همانطور که اشاره کردیم، تخت معاینه تاشو در شغل‌های مختلف مثل پزشکی، دامپزشکی، فیزیوتراپی، ماساژ و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما به کدام یک نیاز بیشتری دارید؟

معایب تخت معاینه تاشو

این تخت در کنار مزایای بیشماری که دارد، معایبی هم دارد که در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم. معایب تخت معاینه تاشو عبارت است از:

ممکن است به اندازه تخت معاینه ثابت محکم نباشد ممکن است مونتاژ و جداسازی آن دشوارتر باشد ممکن است به اندازه تخت معاینه ثابت راحت نباشد نکات خرید تخت معاینه تاشو

در زمان خرید تخت معاینه تاشو باید به یک سری از نکات توجه کافی داشته باشید تا بهترین خرید خود را انجام دهید. همچنین می‌توانید مقاله راهنمای خرید تخت معاینه تاشو که به آدرس وب سایت

https://abiesalamat.com/product/%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-3030/ است را مطالعه کنید.

نوع تخت معاینه تاشو مورد نیاز خود را تعیین کنید (پزشکی، ماساژ، دامپزشکی). جنس و متریال تخت معاینه تاشو را انتخاب کنید (چرم، فلز، پلاستیک). به برند و اعتبار تخت معاینه تاشو توجه کنید. به ویژگی‌های تخت معاینه تاشو (قابل تنظیم ارتفاع، پشتی قابل تنظیم، چرخ دار) توجه کنید. قیمت تخت معاینه تاشو را با بودجه خود مقایسه کنید.

سخن نهایی

انجمن متخصصان پزشکی ایران به آدرس وب سایت http://www.dakheli.org/ به برخی از نکات و مطالب پرداخته است که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. تخت معاینه تاشو مزایا و معایب آن، انواع آن و نکاتی که در زمان خرید باید به آن توجه کافی داشته باشید را ما برای شما به صورت دقیق و کامل شرح دادیم. برای خرید تک و عمده آن به فروشگاه یا وب سایت طبجا هم سری بزیند.

کد خبر 747523

دیگر خبرها

  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • ۸۰ هزار عضو داریم/با انبوهی از شکایت‌ها مواجهیم
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس