Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اهواز گفت: اجرای پروژه‌های طرح جامع شبکه فاضلاب و آب‌های سطحی هزینه‌های بالایی دارد،مردم این انتظار را دارند با اعتبارات ملی و کمک دولت این مشکل اساسی شهر اهواز حل شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی در حاشیه مانور دفع آب‌های سطحی اظهار کرد: شهر اهواز سال‌ها است از آب گرفتگی و پس زدگی فاضلاب رنج می‌برد و هرساله نیروهای شهرداری با بسیج امکانات سعی بر کاهش آب گرفتگی در ایام بارندگی دارند، با همکاری شرکت آب و فاضلاب تا کنون تمرکز بر نقاطی که بیشترین آب گرفتگی را داشته‌اند معطوف بوده تا معضل آب‌های سطحی و پس زدگی فاضلاب در ایام بارندگی در این نقاط بحرانی به کمترین میزان خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح جامع شبکه فاضلاب و آب‌های سطحی توسط دولت در درست بررسی است که به واسطه آن اعتباراتی ملی برای حل این مشکلات اختصاص می‌یابد، اجرای پروژه‌های طرح جامع شبکه فاضلاب و دفع آب‌های سطحی هزینه‌های زیادی دارد اما مردم این انتظار را دارند که با کمک دولت این مشکل اساسی که گریبان گیر شهر شده، حل شود.

شهردار اهواز تصریح کرد: با توجه به مشترک بودن شبکه فاضلاب و دفع آب‌های سطحی و محدودیت این شبکه‌ها، برای حل این مشکل در نقاط بحرانی، آبفا و شهرداری طرح‌های ضربتی در قالب طرح‌های علاج بخشی را تعریف کردند، اما حل نهایی مشکل در اجرای طرح جامع است.

وی توضیح داد: شبکه فاضلاب اهواز قدیمی و فرسوده است و این مشکل به قدری جدی است که در روزهای غیر بارانی نیز با پس زدگی فاضلاب و ریزش شبکه‌ها مواجه هستیم و این مشکل تنها با طرح جامع فاضلاب و آب‌های سطحی قابل حل است.

کد خبر 532783

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر اهواز شهردار اهواز رضا امینی آب گرفتگي معابر فاضلاب مانور شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شبکه فاضلاب آب های سطحی طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تقی پاشایی اظهار داشت: نگهداری از تاسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استاندارد‌های زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

دیگر خبرها

  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • قدرت خرید کارگران در پایین‌ترین میزان قرار گرفت
  • یک فعال کارگری: قدرت خرید دستمزد کارگران به پایین ترین میزان در تاریخ شورایعالی کار رسیده است
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • اهتمام مدیریت شهری اهواز بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال