Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:29:04 GMT

اجرای مجدد طرح زوج و فرد از فردا در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۶۹۷۹۲

اجرای مجدد طرح زوج و فرد از فردا در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان طرح زوج و فرد که به منظور جلوگیری از چرخه انتقال بیماری کرونا لغو شده بود به دلیل گسترده شدن واکسیناسیون دوباره از سر گرفته شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: بنابر این از طرح زوج و فرد از صبح فردا چهارشنبه ۱۲ آبان ماه اجرا شده و خودروهایی که بدون رعایت طرح مذکور وارد محدوده طرح شوند توسط دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مبلغ جریمه ورود غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد در شهر اصفهان را یک میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ساعت اجرای طرح صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ خواهد بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا محمدی اجرای مجدد طرح زوج و فرد دوربین های هوشمند جریمه یک میلیون ریالی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان بیماری کرونا واکسیناسیون گسترده طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.

وی گفت: آزمون مرحله اول کنکور رشته‌های علوم انسانی و ریاضی ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور ۱۴۰۲ در هرمزگان
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی فردا پنجشنبه ، ششم اردیبهشت
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • اوقات شرعی فردا پنجم اردیبهشت در شیراز
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه