Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع میلان معتقد است تقابل فردا شب این تیم مقابل پورتو آخرین شانس میلانی ها برای زنده نگه داشتن امید صعود از گروه است.

داویده کالابریا، مدافع میلان با حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل پورتو به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی میلان، روسونری در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان فردا شب میزبان پورتو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در سه دیدار آخر خود سه شکست به دست آورده و نیاز مبرمی به پیروزی در دیدار فردا دارد. داویده کالابریا که در سه دیدار قبلی تیمش در لیگ قهرمانان حاضر بوده در مورد دیدار فردا گفت:

کاملا آماده خواهیم بود. این آخرین شانس ما برای ماندن در لیگ قهرمانان است. به خودمان باور داریم. کیفیت لازم برای صعود را داریم. باید تا آخرین دقیقه به این موضوع باور داشته باشیم. اتفاقاتی در مسابقات لیگ قهرمانان افتاد که باعث حضور ما در قعر جدول گروه مان شد. فکر نمی کنم لیاقتمان حضور در قعر باشد. باید بهتر عمل کنیم و فردا در این باره تلاش خواهیم کرد. لیگ قهرمانان تورنمنتی است که در آن جزئیات اهمیت زیادی دارد. برخی از جزئیات بر خلاف میل ما پیش رفت و همین باعث شده در اینجای جدول باشیم. از این بابت ناراحت هستیم زیرا لیاقت مان بیشتر است. حرف بیشتری نمی ماند. فردا باید عملکرد بهتری نسبت به بازی قبل داشته باشیم. به نظرم تنها قدم اشتباهمان همین بود. بازی فردا اهمیت زیادی دارد و باید توانایی هایمان را نشان دهیم.

کالابریا در مورد تصمیمات جنجالی داوری در جریان دیدار با رم گفت:

چنین حوادثی همیشه در فوتبال وجود خواد داشت. هر کسی می تواند اشتباه کند و داورها هم در این دسته قرار می گیرند. باید قوی تر از هر چیزی باشید. فکر نمی کنم تصمیمات داوری به رم ضربه زده باشد. ما در زمین مسابقه بهتر بودیم و لایق برد محسوب می شدیم.  

مدافع میلان در مورد بازی در لیگ قهرمانان مقابل هواداران خودی گفت:

ارزش زیادی دارد. همیشه در رویای این اتفاق بودیم. برای رسیدن به اینجا تلاش زیادی کرده ام. امیدوارم فردا هواداران فراوانی برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. آنها یار دوازدهم ما هستند و سن سیرو وقتی پر باشد، ورزشگاه فوق العاده ای می شود. امیدوارم هواداران را خوشحال کنیم و بازی خوبی داشته باشیم.  

کالابریا در پایان در مورد نقش پیولی در بازی خودش افزود:

او کمک زیادی به من کرد. در آغاز اندکی مشکل داشتیم اما بعد از آن کارهایی که او کرد نقشی اساسی داشت. موضوع اعتماد است. اعتماد و باور به کاری که انجام می دهید و بهره بردن از تمام توانتان در زمین مسابقه. اگر همه بازیکنان در یک جهت حرکت کنند، نتیجه مناسب به دست خواهد آمد. هیچوقت به مربی نمی گویم مرا کجا بازی دهد. به نظرم این کار مربی است و اگر لازم باشد می توانم در پست های مختلفی به تیم کمک کنم. قطعا بازی کردن دائمی در یک پست اتفاق مثبتی است. اعتماد به نفس پیدا می کنید و با هم تیمی های خود هماهنگ تر می شوید و این موضوع از نظر من اتفاق خوبی است. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم واکنش آذری جهرمی به حضور سه وزیر در مجمع استقلال؛ خانواده عروس و داماد همه هستند وحید صالحی: آقای کامرانی فر، راستش را بگویید؛ شما به همان داور قضاوت دادید! بهترین مربیان سال 2021 از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار مصاحبه متفاوت کاسانو در مورد کمک داور ویدیویی: VAR را حذف کنید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا پنالتی دیشب پورتو را طارمی نزد؟ اولین گل مهدی طارمی در فصل جدید لیگ پرتغال (فیلم)

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • مهدی طارمی بعد از 4 ماه فیکس شد + عکس
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • خوشحالی کیلیان ام باپه مقابل هواداران بارسلونا پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی