Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد در میان سه تیمی که خواهان به خدمت گرفتن او هستند، یکی را به دو تیم دیگر ترجیح می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، اولویت پل پوگبا برای دوران بازیگری‌اش پس از ترک منچستریونایتد، بازگشت به یوونتوس است اما بیانکونری برای اینکه بتواند این بازیکن فرانسوی را در ماه ژانویه به خدمت بگیرد باید حداقل دو بازیکن فعلی خود را بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوگبا تا تابستان سال آینده با شیاطین سرخ قرارداد دارد و اگر تا ژانویه با شیاطین سرخ برای تمدید قرارداد توافق نکند، می‌تواند با هر تیمی که بخواهد وارد مذاکره شود و حتی پیش قرارداد امضا کند.

طبق گزارش گاتزتا، پوگبا نه تنها مشتاق بازگشت به یوونتوس است بلکه این تیم را به رئال مادریدی که چند فصل به دنبال جذب او بوده ترجیح می‌دهد. دلیل آن هم شاید چند فصل موفقی بود که در دوره نخست حضورش در تورین سپری کرد و با بیانکونری علاوه بر کسب اسکودتوهای متوالی، به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسید. ظاهراً او حتی به مدیربرنامه‌هایش مینو رایولا هم گفته است که او را به تورین برگرداند.

در این میان اما حقوق 14 میلیون یورو در سال پوگبا مانعی بزرگ برای بازگشتش به ایتالیا است و یووه برای اینکه بتواند از پس پرداخت این رقم برآید باید حداقل دو بازیکنش را بفروشد. آرون رمزی و وستون مک‌کنی هم دو بازیکنی هستند که یووه می‌خواهد بفروشد به خصوص رمزی که جزو پردرآمدترین بازیکنان تیم است.

پوگبا در فاصله سال‌های 2012 تا 2016 در یوونتوس بازی کرد و هنوز با بسیاری از بازیکنان این تیم و سرمربی آن ماسیمیلیانو آلگری رابطه خوبی دارد.

بی‌اعتنایی پوگبا به سولسشایر و کاهش احتمال تمدید قراردادش/ سرنوشت مورینیو در انتظار سرمربی نروژی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پل پوگبا پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدادی از بازیکنان مشترک رئال‌مادرید و بارسلونا به بهانه جدال امشب دو تیم (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سلطه بارسلونا رو به اتمام است؟ کدام محبوب ترند؟ بارسلونا یا رئال؟

دیگر خبرها