Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان گفت: تلاش میکنیم در بافت تاریخی گرگان که با توجه به موقعیت ساختمان های اطراف آن اشراف کمتری وجود دارد، فضایی را مختص بانوان ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمدرضا سبطی ظهر امروز سه شنبه ۱۱ آبان در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: رسانه صادق ترین پل ارتباطی خواسته ها و مطالبات شهروندان در ابعاد مختلف با مدیران شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان شعار «رضایت شهروندان به هر قیمتی» تصریح کرد: پاسخگویی به رسانه ها و نمایندگان شورای شهر از وظایف بنده است که تمام تلاش خود را در این زمینه بکار خواهم گرفت.

سبطی در ادامه در خصوص پروژه های شهری پیش روی گرگان بیان داشت: اولویت ما اتمام و سرعت بخشیدن پروژه های نیمه تمام است‌.

وی تاکید کرد: موانعی که در به سرانجام رساندن پروژه ها وجود دارد مربوط به حواشی کار است.

وی با تاکید به اینکه پروژه شهربازی گرگان تا کنون ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است خاطرنشان کرد:  رساندن این پروژه به حد قابل قبول نیازمند تامین ۲۰۰ میلیارد اعتبار از محل اعتبارات جاری شهرداری است.

وی به زیبا سازی ورودی های گرگان نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم ابعاد مختلف زیبا سازی را در شهر گرگان منعکس کنیم.

 

طی ۴ ماه آینده باید ۸۰۰ میلیارد بودجه شهرداری گرگان محقق شود

 

 سبطی در ادامه به بودجه هزار میلیاردی شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: این مبلغ بایستی محقق شود و ۴ ماه زمان نیاز است تا ۸۰۰ میلیارد را محقق کنیم زیرا تا کنون تنها ۲۱ درصد از بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی شهرداری محقق شده است.

وی به اولویت هزینه کرد بودجه اشاره کرد و گفت: اولویت هزینه کرد بودجه در شهرداری گرگان پروژه های نیمه تمام است.

سبطی در ادامه بیان داشت: حاشیه نشینی یک معضل اقتصاد شهری و گاها بین المللی است و در تمام دنیا وجود دارد اما سر و سامان دادن به این معضل نیازمند یک کار جمعی است.

 

بین شهرداری گرگان و تیم بسکتبال رابطه پدر فرزندی است/ شهرداری فرزند خود را رها نمی کند

 

وی با اشاره به مباحث پیرامون تیم بسکتبال شهرداری گرکان اظهار کرد: بسکتبال مانند فرزندی است که متعلق به شهر گرگان است و رابطه پدر فرزندی بین این ورزش و شهرداری گرگان وجود دارد.

سبطی تصریح کرد: در مدیریت شهری نیازهای عاجل وجود دارد که بایستی منابع مالی به آن سمت هدایت شود به همین دلیل در حوزه ورزش سعی میکنیم از حمایت مالی سرمایه گذاران و اسپانسر ها استفاده کنیم.

وی افزود: رقم ۲۰ میلیاردی که برای مساعدت به سایر هیئت های ورزشی در نظر گرفته شد بایستی مورد کارشناسی و ارزیابی قرار بگیرد.

شهردار گرگان گفت:  افزایش بودجه نیازمند سنجش توان درآمدی است زیرا این افزایش ممکن است به شهروندان فشار مالی وارد کند.

وی در خصوص پارک بانوان نیز گفت: نظر شخصی بنده این است که این پارک به عنوان پارک بانوان محسوب نمی شود و تلاش می کنیم در بافت تاریخی گرگان که با توجه به موقعیت ساختمان های اطراف آن اشراف کمتری وجود دارد، فضایی را مختص بانوان ایجاد کنیم.

وی در خصوص افزایش تکدی گری در شهر گرگان نیز گفت: در حد وظایف شهرداری به این موضوع ورود میکنیم اما بایستی همه دستگاه ها پای کار باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رسانه شورای شهر شهرداری بودجه حاشیه نشینی اقتصاد بسکتبال پدر منابع مالی سرمایه گذاران کارشناسی گلستان شهرداری گرگان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد

علی اصغر اسدالهی گفت: توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی به‌ویژه فضای اختصاصی ویژه بانوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا تکمیل و بهسازی دو پارک بانوان شهروند و ولی‌عصر (عج) در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید: پارک بانوان ولی‌عصر (عج) سال‌ها به علت وجود مشکلات تعطیل و بدون استفاده بود و با اقداماتی که انجام شد این پارک نوسازی و بهسازی شد و بانوان اهوازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز ادامه داد: سیستم برق و روشنایی پارک یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک بود که نصب ۱۰۰ عدد پروژکتور و هفت پایه روشنایی، این مشکل را رفع کرده است، علاوه بر آن نواقص سرویس‌های بهداشتی این پارک نیز برطرف و نوسازی شد.

اسدالهی گفت: برای اینکه شهروندان و خانواده‌ها با حضور در پارک ولی‌عصر (عج) لحظات خوب و خوشی را داشته باشند، پنج قطعه ست ورزشی کامل در این پارک نصب شد تا هم بزرگسالان و کودکان از آنها استفاده کنند، علاوه بر آن هشت نیمکت و چهار مَنقل بتنی نیز نصب شده است.

به گفته او با هدف بهبود و توسعه فضای سبز این پارک علاوه بر لکه‌گیری و هَرس چمن ۱۲۰ اصله نهال از انواع مرکبات، یوکا و گلکاری‌های زیبا کاشته و آبنمای ورودی پارک نیز راه‌اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • رمزگشایی از گورستان تاریخی هفتاد ملا (+عکس)
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • بافت ناکارآمد شهری بوشهر یک‌ هزار و ۸۳۷ هکتار است
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • خطرات ناگفته درباره دستمال توالت
  • معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم