Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی پروژه جنابِ‌عالی، همزمان با ادامه پیش تولید سریال جنابِ عالی به کارگردانی عادل تبریزی، حسین سلیمانی و بیتا سحرخیز به این پروژه پیوستند.

پیش از این حضور امیرحسین رستمی به عنوان بازیگر نقش اصلی در این سریال قطعی شده بود و در ادامه مرحله پیش تولید، چهره‌های دیگری نیز به ترکیب بازیگران آن اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنابِ‌عالی سریالی کمدی-اجتماعی است که پاییز امسال جلوی دوربین خواهد رفت.

مهربانو روایتی از موفقیت بانوان ایران زمین

به تازگی شبکه پنج سیما برنامه ای با عنوان مهربانو به روی آنتن برده که سعی دارد داستان زنان موفق کشورمان را به تصویر درآورد تا الگویی مناسب را به زنان این سرزمین معرفی کند.

مستند مهربانو با محوریت معرفی زنان موفق به تهیه کنندگی زینب پورابراهیم و کارگردانی مشترک ساسانه گلستانه و زینب پورابراهیم در جدول پخش برنامه های پاییز شبکه پنج جانمایی شده است.

 مهربانو قصد دارد، یک روز از زندگی این بانوان موفق جامعه در مشاغلی همچون پزشک، نویسنده، شاعر، هنرمند، کارآفرین و... را برای مخاطبان به تصویر بکشد.

مستند مهربانو کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که سه‌شنبه و پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۶:۱۰ از این شبکه پخش می شود.

ماجراهای پلانکی از شبکه نهال

ماجراهای پلانکی از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر روزساعت ۱۴:۳۰ از شبکه پویا به روی آنتن می رود.

این مجموعه به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی و کار گردانی اهورا شهبازی برای گروه سنی کودک تولید شده است.

مجموعۀ ماجراهای پلانکی بر اساس طرحی از مانی وطن‌دوست برای گروه سنی کودک تولید شده است. کاراکترهای این مجموعه از نقاشی‌های نقاش، مجسمه‌ساز و سفالگر اسپانیایی خوان میرو بهره گرفته شده و طراحی کاراکترهای آن کمی غیر معمول و فضای آن کاملاً درگیر موجودات فانتزی است.

ماجراهای پلانکی به نویسندگی شیوا حاجیانی و مهدی مداحی گیوی ماجراهای یک پلانکتون باهوش و دانا را در اعماق دریا روایت می کند. این بستر ویژه که با شناخته ها و ناشناخته هایش به عنوان جهانی از رازها و زیبایی ها دستمایه ساخت ماجراهای پلانکی قرار گرفته بجز این که برای داستان سازی و خیال پردازی به غایت گشاده دستی می کند به لحاظ بصری نیز طراحان و سازندگان انیمیشن را در مضیقه قرار نمی دهد.

ایران پایدار در قاب شبکه افق سیما

ویژه برنامه ایران پایدار به مناسبت هفته پدافند غیر عامل بر آنتن شبکه افق قرار گرفت.

در عصر حاضر که پر از مخاطرات گسترده است و می‌تواند امنیت روانی و... مردم را تحت الشعاع قرار دهد، جامعه نیازمند آن است که در برابر این مشکلات و خطرات اگاهی لازم را داشته باشید.

همانطور که امروزه بر همگان آشکار شده بهترین روش برای انتقال اطلاعات و در عین حال آموزش در حوزه آفندهایی که جامعه را تهدید می‌کند، تولید چند رسانه‌ای است و در دسترس ترین فضایی که می‌تواند به گسترده ترین حالت ممکن این اطلاعات را در اختیار عمومی مردم قرار دهد، رسانه ملی است.

به همین دلیل شبکه افق سیما بر آن شد تا در هفته پدافند غیر عامل با تولید برنامه‌ای تلویزیونی تحت عنوان ایران پایدار این مسائل را به صورت عمومی در اختیار مردم قرار دهد تا بتواند سهم خود را از آگاه سازی جامعه در مسیر این مخاطرات ادا کند.

حسین پالیزدار، تهیه کننده برنامه ایران پایدار گفت: سازمان پدافند غیر عامل در تلاش است بخش دفاعی را در حوزه کشوری پیگیری کند. این سازمان تمام تلاش هایش در حوزه دولت است و ماموریت‌های مربوط به دولت را با رویکرد دفاعی نگاه کرده و کمک می‌کند تا آسیب پذیری‌ها و نواقص برطرف شود تا از آسیب‌های جدی جلوگیری کرده و از زیرساخت‌های حیاتی کشور صیانت کند.

وی افزود: در همین موضوع اخیر بنزین از آنجایی که مسائل پدافند غیر عامل به درستی اعمال نشده بود، خساراتی داشتیم که با تدبیر عالی، مشکل برطرف شد اما این موضوع اگر طولانی می‌شد، خسارات بسیار زیادی ایجاد می‌کرد. حال یکی از ماموریت‌های پدافند غیر عامل آموزش مدیران و مردم است.

کننده برنامه ایران پایدار خاطرنشان کرد: در راستای همین ماموریت‌ اطلاع رسانی که وظیفه آموزش عمومی در حوزه پدافند غیر عامل بر عهده سازمان است، باید اطلاعات خود را در اختیار عمومی مردم قرار دهیم تا مردم را برای شرایط مختلف آماده سازد. برنامه ایران پایدار هم در جهت همین ماموریت‌ها است. مطالب مطرح در سازمان پدافند، موضوعات تخصصی و سنگینی است و نیاز بود تا برنامه‌ای ساخته شود تا بتوانیم این مفاهیم را با زبان ساده به مردم منتقل گردانیم.

وی در پایان تاکید کرد: در ساختار برنامه تلاش کردیم تا موضوعات عموم مردم را درگیر کند. به عنوان مثال در موضوع پدافند شیمیایی در مورد مواد شیمیایی ساده‌ای هم که هر خانواده در منزل دارد را نیز مورد اشاره قرار دادیم تا بتوانیم مطالب خود را منتقل کنیم. 

علاقمندان و مخاطبین شبکه افق می‌توانند این برنامه را تا روز پنجشنبه هر روز ساعت ۱۹:۳۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۱:۳۰ و ۰۶:۳۰ از قاب این شبکه به تماشا بنشینند.

فراخوان فصل سوم عصر جدید

فراخوان برنامه عصر جدید این روزها به صورت تیزر از شبکه سه سیما پخش می شود.

تیزر (آگهی) فراخوان حضور استعدادها در برنامه عصر جدید در حالی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود که نشان می دهد هر شرکت کننده ای با هر سن و شغلی می‌تواند در این برنامه شرکت کند و استعداد خود را نشان دهد.

اما این تیزر که زمانی برای پخش آن در نظر گرفته نشده نشان می دهد زمان شروع تولید فصل سوم مشخص نیست. آرام شدن کرونا و واکسینه شدن حداقل ۸۰ درصد مردم باعث می‌شود تا دست‌اندرکاران این برنامه تلویزیونی بتوانند پیش‌تولید و تولید فصل سوم را آغاز کنند.

انجمن‌های خیریه از سراسر کشور به «بومرنگ» می‌آیند

مجموعه مستند «بومرنگ» به تهیه کنندگی مهدی فارسی و کارگردانی فاطمه سادات محمودپور، تولید جدید شبکه مستند سیما که از امشب ( سه شنبه ۱۱ آبان)  پخش می شود، روایتی از فعالیت‌ها و برنامه‌های گروه‌ها و انجمن‌های خیریه‌ای در سراسر کشور است.  

محمودپور درباره این مجموعه مستند گفت: مشابه این پروژه را پیشتر با عنوان با کریمان با مشارکت معاونت اجتماعی وزارت بهداشت ساخته بودیم؛ آن مجموعه با محوریت خیرین حوزه سلامت بود اما در بومرنگ این محدودیت را نداشتیم و سراغ خیرین در همه حوزه‌ها رفتیم؛ همچنین در بومرنگ بیشتر سراغ انجمن‌های خیریه رفتیم و گروه‌هایی را انتخاب کردیم که فعالیت خیرخواهانه بکر و بدیعی انجام می‌دهند.

وی افزود: اکنون بزرگترین آسیبی که در خیریه‌ها دیده می‌شود، موازی‌کاری است؛ برای مثال گروه‌های زیادی وجود دارند که برای کودکان بی‌سرپرست غذا، کیف و کفش و ... می‌دهند. تعدد این گروه‌ها اتفاق بسیار مبارکی است اما اینکه فعالیت‌های جدیدی انجام نمی‌دهند محل اشکال است.

این مستندساز درباره حضور بومرنگ در استان‌های مختلف گفت: سفرهای متعددی به استان‌های مختلف داشتیم و در شهرهایی نظیر تهران، تبریز، زنجان و اصفهان تصویربرداری داشتیم؛ در این استان‌ها سراغ خیریه‌هایی نظیر مهرآفرین، مهرانه، مکسا (مرکز کنترل سرطان ایرانیان)، آلا و ... رفتیم که در قسمت‌های مختلف «بومرنگ» با فعالیت آنان آشنا می‌شوید.

مجموعه ۱۴ قسمتی بومرنگ سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۵ خواهد بود.

برچسب‌ها شبکه افق عصر جدید شبکه سه سیما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شبکه افق عصر جدید شبکه سه سیما شبکه افق عصر جدید شبکه سه سیما برنامه ایران پایدار پدافند غیر عامل پخش می شود برنامه ای عصر جدید شبکه افق فصل سوم گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی از حمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه رئیس جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات «وعده صادق» را تقدیم نمود.  

امیر سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است:

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی

ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق «وعده صادق» فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت‌های حکیمانه جناب عالی به عنوان رئیس این شورا، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه‌ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله‌ور ساختند.

بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیرو‌های مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امداد‌های الهی به نمایش گذارد و بفرموده جناب عالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

برخود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی