Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:50:20 GMT

فسخ با آگوئرو، ماموریت غیرممکن بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۰۴۹۰

فسخ با آگوئرو، ماموریت غیرممکن بارسلونا

بارسلونا در حال حاضر بر اساس قوانین نمی تواند نام سرخیو آگوئرو را از فهرست خود خارج کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو در تساوی1-1 شنبه شب بارسلونا مقابل آلاوس در هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا، در دقیقه 42 به دلیل ناراحتی از قفسه سینه زمین بازی را ترک کرد و برای درمان‌های تکمیلی او را به بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آگوئرو تحت یک فرآیند تشخیصی و درمانی توسط دکتر جوزپ بروگادا قرار گرفته است و طی سه ماه آینده اثربخشی درمان ارزیابی می‌شود تا روند بهبودی وی مشخص شود. به این ترتیب مهاجم آرژانتینی که گفته می‌شود مشکل ضربان نامنظم قلب دارد، حداقل سه ماه از همراهی بارسلونا محروم خواهد بود.

 

 

 

 

بارسلونا که پیش از این مارتین برایثویت را برای ادامه فصل از دست داده بود، حالا مهاجم آرژانتینی را در خطر از دست دادن ادامه رقابت ها می بیند ولی برای تعیین دقیق شرایط آگوئرو باید تا ماه ژانویه صبر کرد. پس از اتمام سه ماه، پزشکان وضعیت آگوئرو را بررسی خواهند کرد و سپس مشخص می شود که او قادر به بازگشت به ترکیب بارسا خواهد بود یا خیر. تحت هر شرایطی بارسا طبق قوانین لالیگا فعلا نمی تواند هیچ مهاجم جدیدی به خدمت بگیرد.

 

 

 

 

اول ژانویه و با شروع نقل و انتقالات زمستانی، بارسلونا در صورتی که نام یکی از مهاجمان مصدومش را از فهرست خارج کند، قادر به جذب بازیکن آزاد به جای وی خواهد بود. بازیکنی که قبل از اتمام نقل و انتقالات تابستانی گذشته قراردادش را با باشگاه خود فسخ کرده باشد. دو سال پیش در شرایطی مشابه وقتی عثمان دمبله در ماه فوریه مصدوم شد، بارسا با اجازه لالیگا و خارج از زمان نقل و انتقالات توانست برایثویت را از لگانس با 18 میلیون یورو جذب کند.

بارسلونا مارتین برایثوایت سرخیو آگوئرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا سرخیو آگوئرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی دور برگشت را ادامه می‌دهد که تنها تیم در بین تمام باشگاه‌های لیگ برتری است که پنجره بسته نقل و انتقالاتی در زمستان داشت و نتوانست هیچ بازیکن جدیدی به تیمش اضافه کند و از سوی دیگر مصدومیت‌های طولانی برای مثل مرتضی تبریزی، اسماعیل شریفات و ... و جدایی سه بازیکن بزرگسال ازجمله میلاد فخرالدینی، کاپیتان ایرالکو کاری کرد تا سید مجتبی حسینی با دست خالی به مصاف حریفانی برود که خریدهای پرشمار داشته‌اند؛ اتفاقی که در دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهنِ محمد ربیعی هم به چشم آمد.

مرتضی تبریزی که در تابستان گذشته به آلومینیوم اراک اضافه شد، در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پیکان به دلیل پارگی رباط صلیبی آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت و همچنان دور از میادین است که در دیدار اخیرشان مقابل ذوب‌آهن و تیم سابق خود هم در دسترس مجتبی حسینی نبود و به دلیل بسته بودن پنجره هم مهره جایگزین به جای او به خط حمله ایرالکو اضافه نشد.

مجتبی حسینی در شرایطی تبریزی را در اختیار نداشت و 12 بازیکن بزرگسال را در لیست نفراتش بهره می‌برد که در سمت مقابل ذوب‌آهن توانسته بود در نیم‌فصل هفت بازیکن جدید اضافه کند و با وجود این شرایط در آستانه کسب امتیاز برابر شاگردان ربیعی قرار داشت که در وقت‌های تلف شده، دو گل دریافت کردند.

آلومینیوم که در دور برگشت لیگ برتر حداقل سه مصدوم در مسابقات خود مثل مرتضی تبریزی، بهروز نوروزی‌فرد و اسماعیل شریفات داشته و علاوه بر آن با محرومیت مواجه شده، امیدوار است با غایبان کمتری در ادامه فصل به میدان برود و حسینی بتواند بدون مشکل ترکیب تیمش را در بازی‌های بعدی ازجمله جدال با پرسپولیس هدایت کند.

تبریزی که دوران درخشانی در ورزشگاه فولادشهر و ذوب‌آهن داشته، در دیدار اخیر آلومینیوم در همین استادیوم حضور یافت و نظاره‌گر مسابقه تیم‌های فعلی و سابق خود بود و در کنار قاسم حدادی‌فر، اسطوره سبزپوشان بازی را تماشا کرد.

دیگر خبرها

  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!