Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:05:30 GMT

شهر صدرا زمین ورزشی دولتی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۱۲۷۵

شهر صدرا زمین ورزشی دولتی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد پرنیان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از اهدافی که موجب شد تا ایده شهرهای جدید در کشور اجرایی شوند کنترل جمعیت و اجرای سیاست‌های کلان حوزه مسکن است از این رو شهرهای جدید در کنار کلانشهرهای کشور ایجاد شوند.

وی افزود: شهرداری صدرا نیز از سال ١٣٨٩ و زمانی که این شهر تنها ١٠ هزار نفر جمعیت داشت تأسیس شد و اکنون براساس آمارهای به دست آمده ١۵٠ هزار نفر در این شهر جدید ساکن هستند این در حالی است که بر اساس سرشماری نفوس و مسکن در سال ١٣٩۵ جمعیت ساکن در این شهر ٩٠ هزار نفر عنوان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرنیان تاکید کرد: این شهر جدید هیچگونه زمین ورزشی دولتی در اختیار نداشته و تمام فضاهای ورزشی موجود در این شهر براساس سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی است که اجرایی شده است لازم به ذکر است که بودجه شهرداری صدرا برای ١۴٠٠ نزدیک به ١۶٠ میلیارد تومان بوده که تاکنون ١٢٠ میلیارد تومان ان محقق شده است.

شهردار صدرا تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در شهر صدرا وجود دارد موضوع کمبود سرانه فضای سبز است که در این راستا نیز دو پارک ۴ و ٩ هکتاری قرار است در این شهر ایجاد گردد.

پرنیان همچنین از ایجاد آرامستان شهر صدرا در زمینی به وسعت ۵ هکتار در فاز نخست و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبرداد.

به گفته این مقام مسئول مرکز معاینه فنی خودروهای سبک نیز با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان قرار است در شهر صدرا اجرایی شود.

کد خبر 5342245

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر صدرا شیراز شهرداري صدرا ورزشگاه ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان یوم الله 13 آبان پدافند غیرعامل ایلام بنزین جشنواره تئاتر خياباني مريوان میلیارد تومان شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،روح‌االه شجاعیان گفت: مبدا این خط میدان گل‌ها (فلکه سنگی) صدرا و مقصد فلکه اطلسی شیراز است که در آغاز این طرح با ۳ دستگاه ون شهروندان جابه جا خواهند شد و قرار است ۵ دستگاه دیگر ظرف یک‌ماه آینده به این خط اضافه شود.
وی در خصوص ساعات کاری این خط گفت: شروع به کار ناوگان در شهر صدرا از ساعت ۶ صبح است که به فاصله زمانی یک ساعت تا ۲۱ شب ادامه خواهد داشت و ساعت کاری از سمت شیراز از ۷ صبح تا ۲۲ شب است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر صدرا در رابطه با مزایای این طرح گفت: در سال‌های گذشته شهروندان صدرا برای حضور در نقاط شمالی شیراز باید از شهرک گلستان و بزین رفت و آمد می‌کردند که هم هزینه بر بود و هم وقت زیادی را شهروندان صرف این تردد می‌کردند که هم‌اکنون با راه‌اندازی این خط جدید میدان گل‌ها هم هزینه کمتری از سوی مسافران پرداخت می‌شود و همین که در وقت شهروندان صرفه‌جویی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز
  • راه اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به شیراز
  • راه‌اندازی یک خط جدید در حوزه حمل‌ونقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • ‌راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز 
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • شکست ورزش در زمین سینما
  • افتتاح مجموعه ورزشی -تفریحی دولت آباد
  • ستاره‌های فوتبال جهان از جیمی جامپ‌ها حمایت نمی‌کنند